نتایج جستجو برای عبارت :

فعالیت صفحه ۳۹ مطاعات نهم

دانشجویان گرامی، لازم است پاسخ سؤالات زیر را به صورت تایپ شده و با صفحه جلد شامل نام و نام خانوادگی، نام درس، شماره دانشجویی با عنوان " پاسخ آزمون پایان ترم درس آموزش علوم تجربی و مطاعات اجتماعی" در تاریخ 22/4/96 در ساعت امتحان ارائه دهید. ضمناً گزارش کارورزی جداگانه در همان روز تحویل شود.
1- آموزگاری می خواهد تغییرات فیزیکی و شیمیایی را تدریس نماید. با توجه به روش نگارش برنامه ریزی تدریس ارائه شده در کلاس به این آموزگار کمک کنید تا یک برنامه تدر
پاسخ فعاليت 4 صفحه 38 درس 5 آمادگی دفاعی دهممجموعه کتاب های گزیده فرهنگ جبهه را در کتابخانه ها ببینید یا به صورت الکترونیکی از فضای مجازی دریافت کنید. مطلب برگزیده خود را در کلاس بخوانید.پاسخ: این فعاليت بر عهده دانش آموز می باشد.
فعاليت صفحه ۸۷ درس ۱۶ مطالعات اجتماعی پنجم
فعاليت صفحه ۸۷ درس ۱۶ مطالعات اجتماعی پنجم
جواب فعاليت صفحه ۸۷ درس ۱۶ مطالعات اجتماعی پنجم
 ۱- دو مسجد مهم مسلمانان جهان را نام ببرید.
پاسخ:
مسجدالحرام
مسجدالنبی(ص)
۳-چند ویژگی اخلاقی پیامبر (ص) را بیان کنید.
پاسخ:
پیامبر همانند مردم ساده زندگی میکرد، لباس های بسیار ساده ای میپوشید،هرگز خودرا برتر از دیگران نمیدانست.
تدریس درس اول عربی از صفحه 6 تا صفحه 14 عربی سال اول پایه هفتم: در این فیلم آموزشی از صفحه 6 تا صفحه 14 کتاب عربی سال اول پایه هفتم تدریس شده و تمرینات حل و قواعد توضیح داده شده است .تمرینات خواسته شده :روخوانی درس عربی و ترجمه صفحات هر دو قسمت، حل تمرینات و ارسال عکس ،حل دو تمرین به صورت شفاهی و ارسال ضبط شده آن در پیام رسان شاد ،فعاليت پژوهشی:آوردن ضرب المثل یا آیه قرآن یا شعر متناسب با احادیث درس  از اینجا دانلود کنید :https://aparat.com/v/UDw4M
v مربوط به فعاليت ۲ صفحه ۱۵ :
به دانش آموزان
بگویید که در نقد، هم جنبه های خوب و هم جنبه های ضعیف یا منفی را ببینند.
اجازه بدهید از طریق گفت وگو به این نتیجه برسند که مقرراتی بهتر و مفیدتر است
که موجب شود حقوق همه افراد به خوبی در نظر گرفته شود یا امور بهتر انجام بگیرد.
انجام این فعاليت به دانش آموزان میفهماند که قانونگذاری کاری سخت، حساس و مهم است
و به این ترتیب آنها برای فهم کار و نقش قوه مقننه نیز آماده میشوند.
v فعاليت ۳ صفحه ۱۶ :
مثال: هر کس از
v مربوط به فعاليت ۲ صفحه ۱۵ :
به دانش آموزان
بگویید که در نقد، هم جنبه های خوب و هم جنبه های ضعیف یا منفی را ببینند.
اجازه بدهید از طریق گفت وگو به این نتیجه برسند که مقرراتی بهتر و مفیدتر است
که موجب شود حقوق همه افراد به خوبی در نظر گرفته شود یا امور بهتر انجام بگیرد.
انجام این فعاليت به دانش آموزان میفهماند که قانونگذاری کاری سخت، حساس و مهم است
و به این ترتیب آنها برای فهم کار و نقش قوه مقننه نیز آماده میشوند.
v فعاليت ۳ صفحه ۱۶ :
مثال: هر کس از
فعاليت صفحه ۷۰ درس ۱۳ مطالعات اجتماعی پنجم
فعاليت صفحه ۷۰ درس ۱۳ مطالعات اجتماعی پنجم
جواب فعاليت صفحه ۷۰ درس ۱۳ مطالعات اجتماعی پنجم
۸- کشور ایران را روی کره پیدا کنید و بگوئید در نمیکره شمالی قرار دارد یا نیمکره جنوبی؟ در نیمکره شرقی است یا نیمکره غربی ؟ چونه پی بردید ؟
پاسخ:ایران با توجه به خط استوا در نیمکره شمالی و با توجه به نصف النهار مبدا در نیمکره شرقی است.

 
فعاليت صفحه ۸۴ درس ۱۵ مطالعات اجتماعی پنجم
فعاليت صفحه ۸۴ درس ۱۵ مطالعات اجتماعی پنجم
جواب فعاليت صفحه ۸۴ درس ۱۵ مطالعات اجتماعی پنجم
 ۴- چرا کافران از گسترش دین اسلام احساس خطر میکردند؟
پاسخ:چون آنان نمیخواستند بت پرستی از بین برود و مردم بتها را بشکنند.
۵- پیامبر (ص) در برابر آزار و اذیت کافران چگونه رفتاد میکرد ؟
پاسخ:پیامبر با آنها خوش برخورد بود و آنهارا به دین اسلام دعوت میکرد.
فعاليت صفحه ۸۳ درس ۱۵ مطالعات اجتماعی پنجم
فعاليت صفحه ۸۳ درس ۱۵ مطالعات اجتماعی پنجم
جواب فعاليت صفحه ۸۳ درس ۱۵ مطالعات اجتماعی پنجم
۱- با توجه به نقشه شماره یک دریاهای اطراف شبه جزیره عربستان را نام ببرید
پاسخ:
اقیانوس هند
دریای سرخ
دریای عمان
۲- با توجه به توضیحات پدر سارا بگویید عربستان چه نوع آب و هوایی دارد
پاسخ:گرم و خشک
فعاليت صفحه ۷۱ درس ۱۳ مطالعات اجتماعی پنجم
فعاليت صفحه ۷۱ درس ۱۳ مطالعات اجتماعی پنجم
جواب فعاليت صفحه ۷۱ درس ۱۳ مطالعات اجتماعی پنجم
 محل دقیق هتل، مسجد و راه آهن را بنویسید
پاسخ:
هتل (د ۴)
مسجد (ج ا)
راه آهن (الف ۱)
حالا بگویید هر یک از موارد زیر نشان دهنده چه مکانی است.
پاسخ:
د ۲ (آتش نشانی)
ج ۵ (مدرسه)
ب ج (فروشگاه)
فعاليت صفحه ۶۸ درس ۱۳ مطالعات اجتماعی پنجم
فعاليت صفحه ۶۸ درس ۱۳ مطالعات اجتماعی پنجم
جواب فعاليت صفحه ۶۸ درس ۱۳ مطالعات اجتماعی پنجم
۴- شما تاکنون چندبار به دور خورشید چرخیده اید ؟ این نکته را چونه میفهمید ؟
پاسخ:یک دور چرخیدن به دور خورشید ۳۶۵ روز معادل یکسال است .پس ۳۶۵ روز رو در سنمون ضرب میکنیم.
۵- نتیجه حرکتی چرخشی زمین چیست ؟
پاسخ:پدید آمدن شب و روز است
 ۶- نتیجه حرکت انتقالی زمین چیست ؟
پاسخ:پدید آمدن فصول است.
درس 4
فعاليت 1 و 2 صفحه 20 :
با راهنمایی دبیر دانش آموزان برنامه و فعاليت دلخواه خود را انجام دهند .
فعاليت 3 کاربرگه شماره 2 صفحه 21 :
1 :
1 - اعلام داوطلب شدن 2 - تأیید صلاحیت 3 - شرکت در تبلیغات 4 - انتخاب شدن با کسب حداکثر آرا
5 - تنفیذ 6 - تحلیف 7 - انتخاب وزیران و معرفی آنها به مجلس .
2 :
1 وزارت آموزش و پرورش 2 وزارت بهداشت 3 وزارت امور خارجه 4 وزارت جهاد کشاورزی
5 وزارت ورزش و نوجوانان 6 وزارت علوم و تحقیقات و فناوری 7 وزارت نیرو 8 وزارت صنعت و معدن و تجارت
فعالی
درس 4
فعاليت 1 و 2 صفحه 20 :
با راهنمایی دبیر دانش آموزان برنامه و فعاليت دلخواه خود را انجام دهند .
فعاليت 3 کاربرگه شماره 2 صفحه 21 :
1 :
1 - اعلام داوطلب شدن 2 - تأیید صلاحیت 3 - شرکت در تبلیغات 4 - انتخاب شدن با کسب حداکثر آرا
5 - تنفیذ 6 - تحلیف 7 - انتخاب وزیران و معرفی آنها به مجلس .
2 :
1 وزارت آموزش و پرورش 2 وزارت بهداشت 3 وزارت امور خارجه 4 وزارت جهاد کشاورزی
5 وزارت ورزش و نوجوانان 6 وزارت علوم و تحقیقات و فناوری 7 وزارت نیرو 8 وزارت صنعت و معدن و تجارت
فعالی
فعاليت صفحه ۶۷ درس ۱۳ مطالعات اجتماعی پنجم
فعاليت صفحه ۶۷ درس ۱۳ مطالعات اجتماعی پنجم
جواب فعاليت صفحه ۶۷ درس ۱۳ مطالعات اجتماعی پنجم
 ۱- گردش زمین به دور خورشید چند ساعت طول میکشد ؟
پاسخ:۲۴ ساعت یا یک روز کامل
۲- جا به جا شدن خورشید در طول روز مربوط به حرکت خورشید است یا حرکت زمین ؟
پاسخ:مربوط به حرکت زمین است.
فعاليت ها و تمرینات جسمانی سبب آن می گردد كه سطوح برخی از هورمون ها در مقایسه با مقادیر استراحت افزایش یا كاهش پیدا كنند. اگر چه اهمیت فیزیولوژیكی بسیاری از این تغییرات در حال حاضر شناخته نشده؛ این واقعیت كه آن ها حتی نسبت به فعاليت های ورزشی عكس العمل نشان می دهند، خود كمال اهمیت را دارد. یكی از بررسی های عالی و عمیق روی این موضوع توسط متی ور[1] به رشته تحریر در آمده است.پورتال جامع صبا
دانلود تحقیق در مورد ریاضی سوم دبستان(پاسخ به فعاليت سرگرمی و معمّا صفحه 60 کتاب درسی )
دانلود تحقیق در موردریاضی سوم دبستان(پاسخ به فعاليت سرگرمی و معمّا صفحه 60 کتاب درسی )
نام فایل : ریاضی سوم دبستان(پاسخ به فعاليت سرگرمی و معمّا صفحه 60 کتاب درسی ) فرمت : .ppt تعداد صفحه/اسلاید : 30 حجم : 2 مگابایت بنام خداریاضی سوم دبستان(پاسخ به فعاليت سرگرمی و معمّا صفحه 60 کتاب درسی )شکل مقابل را با چوب کبریت بسازید.بررسی اوّلین سرگرمی و معمّا4 چوب کبریت را حرکت
فعاليت صفحه ۱۷ درس ۴ مطالعات اجتماعی پنجم
جواب فعاليت صفحه ۱۷ درس ۴ مطالعات اجتماعی پنجم
 ۳- کدام یک از موارد زیر گروه نیستند ؟ چرا ؟
- دانش آموزانی که به یک اردو میروند ؟ گروه هستند.
- افرادی که در یک فروشگاه بزرگ مشغول خریدند؟ گروه نیستند چون هرکس برای خود خرید میکند و آشنائیتی ندارند.
- بیمارانی که در مطب یک پزشک منتظر نشسته اند؟ گروه نیستند چون فعاليت مشترکی ندارند.
- دانش آموزان که یک رومه دیواری تهیه میکنند؟ آنها یک گروه هستند.
 ۵- آیا ت
فعاليت صفحه ۱۷ درس ۴ مطالعات اجتماعی پنجم
جواب فعاليت صفحه ۱۷ درس ۴ مطالعات اجتماعی پنجم
 ۳- کدام یک از موارد زیر گروه نیستند ؟ چرا ؟
- دانش آموزانی که به یک اردو میروند ؟ گروه هستند.
- افرادی که در یک فروشگاه بزرگ مشغول خریدند؟ گروه نیستند چون هرکس برای خود خرید میکند و آشنائیتی ندارند.
- بیمارانی که در مطب یک پزشک منتظر نشسته اند؟ گروه نیستند چون فعاليت مشترکی ندارند.
- دانش آموزان که یک رومه دیواری تهیه میکنند؟ آنها یک گروه هستند.
 ۵- آیا ت
تحقیق فعاليت در شب دانلود تحقیق درس سوم علوم دوم دبستان پیرامون فعاليت شب در انسان ها و جانوران در 3 ص فرمت word قابل ویرایش : شامل: جمع آوری اطلاعات 1- بیشتر جانداران شب ها استراحت مى كنند. برخى از آن ها شبها فعّالیت مى كنند.شما یك جانور را كه شب ها فعّالیت مى كند، انتخاب كنید و درباره ى زندگى آن اطّلاعات جمع آورى كنید. اطّلاعات خود را در كلاس درس براى سایر دانش آموزان تعریف كنید. 2- در چه شغل هایى افراد شب ها هم فعّالیت مى كنند؟ 3- یك
درس۸ :
مربوط به فعاليت شمارۀ ۲ صفحۀ ۳۷ :
از دانش آموزان بپرسید: شما به عنوان مصرف کننده چه چیزهای دیگری میخواستید درباره این کالاها بدانید
که روی برچسب قید نشده است؟
سپس با استفاده از این آمادگی، حقوق مصرف کننده را توضیح دهید. علامت استاندارد را
روی چند کالا به آنها نشان دهید و معنا و مفهوم آن را توضیح دهید و مؤسسه استاندارد را معرفی کنید.
فعاليت صفحه ۳۸ :
پیروی از مد، خودنمایی، چشم و همچشمی و آسیبهای اخلاقی که مصرفگرایی ایجاد میکند، از موضو
درس۸ :
مربوط به فعاليت شمارۀ ۲ صفحۀ ۳۷ :
از دانش آموزان بپرسید: شما به عنوان مصرف کننده چه چیزهای دیگری میخواستید درباره این کالاها بدانید
که روی برچسب قید نشده است؟
سپس با استفاده از این آمادگی، حقوق مصرف کننده را توضیح دهید. علامت استاندارد را
روی چند کالا به آنها نشان دهید و معنا و مفهوم آن را توضیح دهید و مؤسسه استاندارد را معرفی کنید.
فعاليت صفحه ۳۸ :
پیروی از مد، خودنمایی، چشم و همچشمی و آسیبهای اخلاقی که مصرفگرایی ایجاد میکند، از موضو
ارزیابی فعاليت و کارایی واحدهای تحقیق و توسعه (R&D) در صنایع ایران مقاله با عنوان ارزیابی فعاليت و كارایی واحدهای تحقیق و توسعه (R&D) در صنایع ایران در فرمت ورد در 16 صفحه و حاوی مطالب زیر می باشد: * چکیده * مقدمه * مؤسسات معروف دیگری پس از آن اقدام به ایجاد R&D نمودند، از قبیل: * طرح های تحقیقاتی * نحوه ی همكاری و ارتباط صنعت با دانشگاه ها و مراكز تحقیقاتی * ضرورت انجام دادن فعاليت تحقیق و توسعه در صنایع * موضوعاتی كه به عنوان اهداف R&D ش
سوالات ضمن خدمت مدیریت فعاليت های فوق برنامه در مدرسهاین بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت مدیریت فعاليت های فوق برنامه در مدرسهنمونه ای از سوالات با پاسخ صحیح آن:1 – کدام فعاليت تربیتی مدرسه امکان ارتباط و روبه رو شدن مستقیم دانش آموزان با مفاهیم عرفانی و آموزشی حضور قلب را فراهم می سازد ؟الف – اردوب – فوق برنامهج – نمازجماعتد &
تحقیق آشنایی با کمیته امداد امام خمینی و فعاليت های این سازمان
تحقیق با موضوع معرفی و آشنایی با کمیته امداد امام خمینی (ره) و فعاليت های این سازمان، در قالب فایل word و در حجم 41 صفحه. سابقه شکل گیری و پی ریزی تشکیلات این نهاد به سالهای قبل از پیروزی انقلاب و حدوداً سال 1342 برمی گردد که تعدادی از انقلابیون اول نهضت اسلامی که .


شلمین
 
فعاليت‌ های نوشتاری صفحه 122 فارسی هشتم
 
1- در متن درس، واژه‌هایی را که نشانه تنوین دارند، بیابید و بنویسید.پاسخ: مسلماً، اصلاً
 
2- در هر یک از جمله‌های زیر، وابسته‌های اسم را بیابید و نوع هر یک را مشخص کنید.
الف) این دریای بزرگ، همیشه در جزر و مد است.پاسخ: این: وابسته پیشین (صفت اشاره) بزرگ: وابسته پسین (صفت بیانی)
 
ب) به آسمان پر ستاره بنگر، تا ببینی چه خلقت شگفت انگیزی است.پاسخ: چه: وابسته پیشین (صفت تعجبی) شگفت انگیز (صفت بیانی)
 
پ) از هیچ چیز
دانلود پاورپوینت راهنمای طراحی و تدوین فعالیّت های یادگیری دانش آموزان در ایام تعطیلات نوروزی دانلود پاورپوینت راهنمای طراحی و تدوین فعالیّت های یادگیری دانش آموزان در ایام تعطیلات نوروزی فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 23 اصول و روشهای مهم در طراحی فعاليت های یادگیری برای دانش آموزان درایام نوروز 1 ـ ایجاد زمینه ی مشاركت فعال شورای آموزگاران در طراحی فعاليت های نوروزی دانش آموزان 2 ـ ایجاد زمینه ی توج ّ ه اولیاء
فرآیند یاددهی و یادگیری ، فرآیند دو جانبه ای است که در آن یاددهی با ابتکار  و خلاقیت معلم و یادگیری بر اساس مفاهیم و اهداف درس است به نحوی که هر دو  طرف فر آیند ، معلم و متعلّم در این فعاليت مشارکت داشته باشند.  به فعاليت هایی که بر اساس نوآوری و ابتکار معلمین در کنار تدریس و بر اساس آموزش مفاهیم و اهداف درس به کار گرفته شوند و در داخل یا خارج کلاس انجام   شود ، فعاليت مکمل گفته می شود. فعاليت های فوق برنامه مجموعه فعاليت های س
در کتاب ریاضی دوم ابتدایی تلاش شده است دانش آموزان با روش های نوین آموزشی به فکر کردن ترغیب شوند و در یادگیری نقش فعال ایفا کرده و در عین حال مهارت هایی را بیاموزند که توانایی آن ها را در حل مسئله تقویت کند.لازم است برای رسیدن به اهداف مورد نظر، از طرح درس سالانه جهت تدریس یک ساله این کتاب استفاده شود.برای این منظور در این قسمت دو طرح درس سالانه از کتاب ریاضی پایه دوم ابتدایی آورده ایم. این طرح درس ها جمعا دارای 9 صفحه بوده و هر یک در دو قا
درس 6
فعاليت شماره 1 صفحه 30 :
مهمترین وظیفه ی والدین مراقبت وتربیت صحیح فرزندان و تحویل آنها به جامعه است ،
بخاطر انجام این مسولیت مهم باید مواظب باشند
فعاليت شماره 2 صفحه 30 :
ارتباط با خدا ویاد او با دعا کردن و نماز خواندن انسان را آرام کرده و از وسوسه های شیطانی باز می دارد
در آیه 45 سوره عنکبوت : إِنَّ الصَّلاةَ تَنْهَىrlm; عَنِ الْفَحْشَآءِ وَالْمُنکَر : همانا نماز (انسان را) از فحشا و منکر باز مىrlm; دارد
فعاليت شماره 3 صفحه 30 :
روزه داری - بپا داش
درس 6
فعاليت شماره 1 صفحه 30 :
مهمترین وظیفه ی والدین مراقبت وتربیت صحیح فرزندان و تحویل آنها به جامعه است ،
بخاطر انجام این مسولیت مهم باید مواظب باشند
فعاليت شماره 2 صفحه 30 :
ارتباط با خدا ویاد او با دعا کردن و نماز خواندن انسان را آرام کرده و از وسوسه های شیطانی باز می دارد
در آیه 45 سوره عنکبوت : إِنَّ الصَّلاةَ تَنْهَىrlm; عَنِ الْفَحْشَآءِ وَالْمُنکَر : همانا نماز (انسان را) از فحشا و منکر باز مىrlm; دارد
فعاليت شماره 3 صفحه 30 :
روزه داری - بپا داش

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

goodcarpetclean iphone8 رضا غریبی الکران narvvan1 خالدنیوز خالدآباد webmaster55 آموزش خیاطی و طراحی لباس در تهران اینجا همه چی هست سرخطی بورس ایران ارز دیجیتال