نتایج جستجو برای عبارت :

مستند داستانی عاکف سری سوم

بسم الله الرحمن الرحیمسلام

فهرست - قسمت قبل

ادامه دارد .
کپی و هرگونه استفاده (تاکید می‌کنم هرگونه استفاده) از این مستند داستاني امنیتی فقط با ذکر منبع و لینک کانال خیمه‌گاه ولایت که در پایین درج شده است و ذکر نام عاکف سلیمانی مجاز می‌باشد و گرنه قابل پیگیری و ‌شکایت خواهد بود و‌ از لحاظ شرعی پیگرد الهی دارد.
تلگرام: https://telegram.me/kheymegahevelayat_ir1
اِیتا: http://eitaa.com/kheymegahevelayat
سروش: http://sapp.ir/kheymegahevelayat
بسم الله الرحمن الرحیمسلام
عاصف گفت:
- آخه ظاهرا یکی از سوالاشون از اون شخصی که آمارش رسیده بهمون این بود که چیکاره‌ای، آقایی هم که مدعی کارمند سازمان اتمی بودن هست، برای اینکه بهش حالی بدن گفته کارمند فلان جا هستم تا با این حرکت برای خودش اعتبار بخره. بچه های انتظامی هم بخاطر حساسیت شغلی اون شخص موضوع رو به اداره ما ارجاع دادن، بچه های اداره هم به واحد ما.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیمسلام
نور گوشیم و کم کرده بودم تا خاموش نشه و صرفه‌جویی در مصرف باطری حساب بشه. همزمان یه پیام از سیدعاصف عبداهرا اومد. داشتم پیام رو باز می‌کردم اما از شانس بد من گوشیم خاموش شد. بی سیم هم که همرام نداشتم. از طرفی هم اگر بیسیم داشتم، بین مردم نمی‌شد جلب توجه کرد وَ نباید گاف می‌دادم. خیلی ذهنم مشغول شد. چون همزمان درگیر یه پرونده‌ای هم بودیم که باخودم گفتم شاید برای اون باشه.
ادامه مطلب
مستند "داستان ناتمام یک حزب" به نویسندگی و کارگردانی سید مهدی دزفولی جمعه 7 تیرماه 1398 ساعت 21 از شبکه افق سیما پخش خواهد شد. این مستند که بازخوانی حادثه تروریسی 7 تیرماه 1360 می باشد به 10 سال فعالیت های حزب جمهوری اسلامی نیز می پردازد. 
برای مشاهده این مستند در سایت فیلیمو می توانید اینجا را کلیک نمائید.
نام مستند: جوجه برفی: داستان یک پنگوئن _ Snow Chick: A Penguin’s Tale
نام کارگردان: جان داونر
محصول سال: 2015
محصول کشور: انگلستان
مدت زمان مستند: 58 دقیقه
خلاصه داستان مستند: مستند درباره یک جوجه پنگوئن است که از بدو تولد تا بزرگ شدنش را با صدای گوینده به تصویر می کشد.
توضیحات مستند جوجه برفی: داستان یک پنگوئن
مستند جوجه برفی: داستان یک پنگوئن ( Snow Chick: A Penguin’s Tale 2015 ) به کارگردانی جان داونر محصول سال 2015 محصول کشور انگلستان در ژانر مستند می باشد.ویلم : د
نقد مستند پرش بلند ساخته عطا پناهی
نام مستند پرش بلند» از نام یک عملیات گرفته شده که قرار بوده در سال ۱۹۴۵ میلادی توسط نیروهای هیتلر و در جریان دیدار سران متفقین در تهران اجرا شود. هدف این عملیات هم ترور سه رأس مثلث قدرت متفقین در جنگ جهانی، یعنی.
ادامه مطلب
معرفی #مستند_تمدن از یک سو با رویکرد دشمن شناسی، در جهت آشنایی با نظرات این استراتژیست غربی و از سوی دیگر کمک می کند تا مخاطبان با دست یابی به برآورد استراتژی غرب متوجه شوند که دشمنان تمدن اسلامی چطور فکر می کنند؛ ضمن اینکه جنبه های آموزشی این مستند از نگاه تاریخی و تمدنی یکی از عوامل معرفی این مستند می باشد.
روی خط تاریخ
دانلود کتاب مستند داستاني حیفا
عنوان کتاب: حیفا نویسنده: محمدرضا حدادپور جهرمی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات: 204 ناشر: انتشارات معارف زبان: فارسی توضیحات: این مجموعه دربردارنده داستان زندگی و ماموریت دختری جاسوس از اداره ی متساوای سازمان موساد در منطقه غرب آت. آن دختر، همانند دیگر خواهرانش به .
دریافت فایل
سایت گویا کتاب
این مستند به کارگردانی پرویز کیمیاوی و بازیگری آسید علی میرزا (1351 ) استئ و یکی از تاثیرگذارترین و شاعرانه‌ترین فیلم‌های مستند تاریخ سینمای ایران است.
کلیپ برتر بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سريال و دانلود آهنگ میباشد.
سومین قسمت از مجموعه مستند مثل خواهر
این مستند در خصوص ۴ همسر یک مرد ایرانی است که با صلح و صفا و در کنار هم زیر یک سقف و بصورت خواهرانه زندگی می کنند.سانیا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سريال و دانلود آهنگ میباشد.
 
بسم الله الرحمن الرحیم
مستند داستاني امنیتی عاکف سلیمانی / سري دوم
 
امنیت پایدار کشورعزیز اسلامیمان، مرهون چشمان بیدار و ایثار و فداکاری سربازان گمنام امام زمان علیه اسلام است. اگر در طول 40 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی، دشمنان نتوانسته اند به اهداف شوم و شیطانی خود علیه این نظام دست یابند و به ایران اسلامی ضربه بزنند به برکت پاسداری نیروهای مسلح و هوشیاری سربازان گمنام است. حفظ امنیت و آرامش کشور و دفاع از نظام و انقلاب، خط قرمز سربازان
در پی انتشار مستند گروههای فمنیستی با حمله به مستند سعی در ریپورت کردن و حذف آن از شبکه های اجتماعی نمودند که بدین منظور مستند در سایر سرویس دهندگان از جمله . پینار دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سريال و دانلود آهنگ میباشد.
داستاني از جنس گاندو، واقعی و دردناک، خیانت و جاسوسی
 
از قسمت سی و شش تا چهل و پنجم
 
قسمت سی و ششم
همونطور که توی ماشین نشسته بودم و داشتیم من و حاج کاظم تلفنی حرف میزدیم وکمی هم بحث میکردیم، دیدم یه شاسی بلند با شیشه ای نسبتا دودی با سرعت عجیبی داره برمیگرده از داخل محل با سرعت بالایی از  از کنارمون رد شد یه لحظه به سرنشین هاش دقت کردم، دیدم یه مردو زن داخلش هستن، ولی توجه نکردم فقط چون سرعتش زیاد بود، نظر من و به خودش جلب کرد.
حاجی پشت خط
عزیزان برای تماشای این فیلم می توانند به آدرس زیر مراجعه نمایند: Aparat.com/smamousavi  همچنین در کانال های تماشا - ویدوفا -ویدانما - یو تیوبنیز قابل مشاهده می باشد.همچنین سایت سی کلیپ نیز این مستند را در سایت خود در معرض نمایش قرار داده است. مدت زمان فیلم  ۳:۳۰ و بصورت نماهنگ می باشد.
زمانی که ما به تصاویر داستان سرا فکر می کنیم، بلافاصله به یاد آدم ها در عکس های مستند می افتیم. البته که اشخاص جالب ترین داستان ها را می سازند. اما مناظر نیز داستان هایی دارند. نکات این آموزش عکاسی    به شما یاد می دهند چگونه از دل هر منظره، داستاني بیرون بکشید و آن را به بینندگان خود انتقال دهید.شما به عنوان یک عکاس منظره، می توانید مجموعه ای از تصاویر ایجاد کنید که بدون حضور اشخاص به عنوان نقطه کانونی اصلی در تصویر، داستاني در مورد یک
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در www.MNDL.ir
یک مستند زیبا در مورد رویدادهای سینمایی که از طریق یک سفر حماسی قصد دارد شما را با دنیای سینما آشنا کند. مار.جوانه کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سريال و دانلود آهنگ میباشد.
پاورپوینت مستند سازی نرم افزار فرمت فایل : پاورپوینت قابل ویرایش تعداد اسلاید: 21 قسمتی از پاورپوینت : —عناوین —انواع مستندسازی —اهمیت مخاطب —اهمیت انتخاب لغت و سازگاری —اهمیت ساختار —اهمیت فهرست —اهمیت ویرایش و بازبینی —ابزارهای موجود —. —انواع مستند سازی —مستند سازی برای سطوح متفاوتی از نرم افزار —مستند سازی مشخصات سیستم برای استفاده (درون سازمانی) —مستند سازی زیر بخشهای مشترک برای تعیین قالب ها (درون سازما
مستند در مورد زندگی 4 هوو است که با هم در یک خانه زندگی میکنند و و از خواهر به هم نزدیک تر هستند
این ن 7 فرزند دارند و از زندگی خود با شوهرشان راضی و خوش.سانیا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سريال و دانلود آهنگ میباشد.
پیش نمایش
دانلود کتاب مستند داستاني حیفا
عنوان کتاب: حیفا نویسنده: محمدرضا حدادپور جهرمی فرمت فایل: PDF تعداد صفحات: 204 ناشر: انتشارات معارف زبان: فارسی توضیحات: این مجموعه دربردارنده داستان زندگی و ماموریت دختری جاسوس از اداره ی متساوای سازمان موساد در منطقه غرب آت. آن دختر، همانند دیگر خواهرانش به .
دریافت فایل
مستند " از لاکِ جیغ تا خدا" روایتی است متفاوت، درباره خانم سحر آقامحمدلو است که دربد حجاب بوده و در و اینک متحول شده‌ است. پخش مستند از لاک .گندم دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سريال و دانلود آهنگ میباشد.
 
 
داستاني از جنس گاندو، واقعی و دردناک، خیانت، جاسوسی و ترور
 
 از قسمت شصت و هفتم تا هفتاد و چهارم (پایان)
 
قسمت شصت و هفتم
متنش و براتون می نویسم:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارزشی و انقلابی و ولایتمدار، جناب آقای عاکف سلیمانی
سلام علیکم
احتراماً به استحضار می رساند به دلیل موفقیت شما در این نهاد و همچنین تلاش های شبانه روزی حضرتعالی در پرونده های مهم اطلاعاتی و امنیتی و‌ عملیاتی در داخل مرزهای کشور (درون مرزی) و خارج از کشور (برون مرزی)
مستند در مورد زندگی 4 هوو است که با هم در یک خانه زندگی میکنند و و از خواهر به هم نزدیک تر هستند این ن 7 فرزند دارند و از زندگی خود با شوهرشان راضی و خوشح.دلبر دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سريال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند در مورد زندگی 4 هوو است که با هم در یک خانه زندگی میکنند و و از خواهر به هم نزدیک تر هستند این ن 7 فرزند دارند و از زندگی خود با شوهرشان راضی و خوشح.بنیتا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سريال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند " از لاکِ جیغ تا خدا" روایتی است متفاوت، درباره خانم مهرانگیز اشرفی است که دربد حجاب بوده و در و اینک متحول شده‌ است. پخش مستند از لاک .گندم دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سريال و دانلود آهنگ میباشد.
ژانر مستند ورزشی
خلاصه داستان : به بررسی زندگی فوتبالیست باشگاه لیورپول ، محمد صلاح می‌پردازد. ستاره‌ای که از باشگاه های مصر شروع کرد و به یکی از .پرتو دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سريال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند آفرینش جهان هستی از ایجاد ذره کوچک اولیه و گسترش جهان کائنات، خلقت هفت آسمان در شش بیگ بنگ، آفرینش سیاره زمین، پیدایش حیات و بشرهای نخستین تا خلقت آدم .بامداد کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سريال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند آفرینش جهان هستی از ایجاد ذره کوچک اولیه و گسترش جهان کائنات، خلقت هفت آسمان در شش بیگ بنگ، آفرینش سیاره زمین، پیدایش حیات و بشرهای نخستین تا خلقت آدم .گلبرگ دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سريال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند آفرینش جهان هستی از ایجاد ذره کوچک اولیه و گسترش جهان کائنات، خلقت هفت آسمان در شش بیگ بنگ، آفرینش سیاره زمین، پیدایش حیات و بشرهای نخستین تا خلقت آدم .بنیتا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سريال و دانلود آهنگ میباشد.
حجت الاسلام و المسلمین حسن مرادی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی 2 و مدیر مؤسسه جهادی تبلیغی بلاغ مبین از سال خدمت رسانی فعالیتهای جهادی خود را در مازندران آغاز نموده در ادامه خوزستان را بعنوان پایگاه اصلی اقدامات مؤسسه بلاغ مبین انتخاب نمود. در سالهای اخیر نیز با توجه به ضرورت تربیت نیروی انسانی متخصص، متخلق و کارآمد، اقدام به تأسیس یک حوزه علمیه نموده است که گوشه هایی از فعالیتهای تربیتی و جهادی این مدرسه را در این مستند مشاهده می نمایید.
جه
مستند آفرینش جهان هستی از ایجاد ذره کوچک اولیه و گسترش جهان کائنات، خلقت هفت آسمان در شش بیگ بنگ، آفرینش سیاره زمین، پیدایش حیات و بشرهای نخستین تا خلقت آدم .چیستا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سريال و دانلود آهنگ میباشد.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

درس آزاد 1 فارسي هفتم !!! خب که چی azadehmusic nasimehonar naslebartar مدیریت کسب و کار ...... shaghayeghc دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم تبدیل صدا به متن (voice2txt)