نتایج جستجو برای عبارت :

همسفران شاداباد

کنگره 60؛ نمایندگی شادآبادبیایید این آتش ویرانگر را خاموش کنیمhttps://t.me/shadabadc60shadababc60@دوستانی که نتونستن وارد بشن . به شماره تلگرامی من پیام بدن تا لینک اصلی رو براشون بفرستم تا راحتر بتونن تو کانال تلگرامی شعبه شادباد عضو بشن جلال حسنی
توصیه می‌کنم که حتماً و حتماً آن را مطالعه کنند؛ چون همسفران در وهله اول برای درمان اعتیاد به کنگره آمده‌اند و این کتاب، کتابی کاملاً علمی است و اعتیاد را مهندسی تعریف کرده و تشخیص بیماری و درمان آن را مشخص می‌کند. شاید اگر یک همسفر از بین تمام سی دی هایی که موجود است صد تای آن را هم گوش نکند مشکلی ایجاد نشود؛ اما نخواندن این کتاب مسائل بسیاری را برای همسفران لاینحل باقی می‌گذارد. 
سلام دوستان مرضیه هستم یک هم‌سفر-کمک راهنمای لژیون ششمهفته‌ی زیبای همسفر را به همه‌ی همسفران کنگره ٦٠ تبریک عرض می‌کنم و از
اولین همسفران کنگره ٦٠ بسیار سپاسگزارم که با زحمات و حضورشان به ما چگونه
همسفر بودن را آموختند.استاد امین می‌فرمایند که برای همسفر شدن ٢ نکته حائز اهمیت می‌باشد: اول دوست داشتن مسافر و دوم اینکه همسفر به خودباور داشته باشد.
مسئولان وبلاگ نمایندگی صالحی در نخستین مسابقه مقاله‌نویسی همسفران که به مناسبت هفته همسفر» برگزار شد، از سه مقاله برتر تقدیر کردند.به گفته اسیستنت نمایندگی صالحی این مسابقات در مناسبت‌های بعدی نیز ادامه خواهد داشت و در ادامه از تمامی همسفران برای شرکت در این مسابقات دعوت به عمل می‌آید. در نخستین دوره به سه مقاله برتر لوح یادبود و هدایایی اهدا شد، همچنین نفرات چهارم و پنجم نیز لوح تقدیر دریافت کردند.در ادامه شما را به خواندن سه دلنوشته
مشارکتهای همسفران در کارگاه آموزشی روز دوشنبه 24 شهریور 99 با دستور جلسه؛ کتاب چهارده مقاله و تأثیر آن روی منمن خدا را شکر می کنم که کتاب ۱۴ مقاله منتشر شد که ما یک منبع علمی داشته باشیم که به دیگران معرفی کنیم مقاله حلقه مفقوده درمان اعتیاد واقعا ارزشمند است و از آقای مهندس به خاطر این کتاب ممنونم.
مسئولان وبلاگ نمایندگی صالحی در نخستین مسابقه مقاله‌نویسی همسفران که به مناسبت هفته همسفر» برگزار شد، از سه مقاله برتر تقدیر کردند.به گفته اسیستنت نمایندگی صالحی این مسابقات در مناسبت‌های بعدی نیز ادامه خواهد داشت و در ادامه از تمامی همسفران برای شرکت در این مسابقات دعوت به عمل می‌آید. در نخستین دوره به سه مقاله برتر لوح یادبود و هدایایی اهدا شد، همچنین نفرات چهارم و پنجم نیز لوح تقدیر دریافت کردند.در ادامه شما را به خواندن سه دلنوشته
جلسه سی و ششم از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره 60 نمایندگی لویی پاستور روز شنبه 22 شهریورماه 1399 با مشارکت همسفران، راس ساعت آغاز به‌کار کرد. در ادامه خلاصه‌ای از عملکرد لژیون دوم در باب دستور جلسه "کتاب 14 مقاله و تاثیر آن روی من" و سی دی اتوبوس به استادی خانم ساناز پیش روی شماست:
به نام قدرت مطلق الله خلاصه عملکرد لژیون یکم با دستور جلسه کتاب چهارده مقاله امروز جلسه سوم، از دوره شانزدهم کار گاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ شعبه نیک آباد ،در روز سه شنبه ۹۸/۱/۱۹ به استادی کمک راهنما خانم فاطمه و دبیری همسفر زهرا با دستور جلسه کتاب چهارده مقاله با حضور جمعی از همسفران سفر اول وسفر دوم راس ساعت۱۷:۳۰ آغاز به کار کرد.ابتدا استاد گفتند : خدا را شاکرو سپاسگزارم که یکبار دیگر توفیق حاصل شد، تا بتوانیم از این طریق در کنار هم
گروه سایت همسفران نمایندگی صالحی به مناسبت هفته
همسفر مسابقه‌ای ترتیب داده است؛ در همین راستا از تمامی
همسفران دعوت می‌نماید تا با ارائه دلنوشته و مقاله خود تا روز ۵شنبه (۲۶ دی ماه ۹۸) در این مسابقه شرکت نمایند. 
لازم به ذکر است 3 مقاله برتر در سایت منتشر و روز شنبه مصادف با برگزاری جشن
همسفر از آنان تقدیر می‌گردد.
با تشکر گروه سایت
همسفران صالحی
جلسه چهارم از دوره دوم لژیون‌های مجازی همسفران کنگره ۶۰ (روز‌های شنبه) نمایندگی صالحی در روز شنبه 7 تیرماه 1399 در فضای مجازی و با استادی راهنما همسفر پروشات و مشارکت همسفران، در ساعت بعد از ظهر آغاز به کار کرد.در ادامه خلاصه عملکرد لژیون سوم درباره سی‌دی مدرس» از استاد امین دژاکام پیش روی شماست.
سومین جلسه از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره60 (در روزهای سه‌شنبه) نمایندگی صالحی در روز سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه 1399 در فضای مجازی و با مشارکت همسفران، ساعت 17:30 بعد از ظهر آغاز به کار کرد. در ادامه خلاصه‌ای از عملکرد لژیون دوم در باب سی‌دی مثلث تفکر» پیش روی شماست.
سومین جلسه از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره60 (در روزهای سه‌شنبه) نمایندگی صالحی در روز سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه 1399 در فضای مجازی و با مشارکت همسفران، ساعت 17:30 بعد از ظهر آغاز به کار کرد. در ادامه خلاصه‌ای از عملکرد لژیون ششم در باب سی‌دی مثلث تفکر» پیش روی شماست.
چهارمین  جلسه از دوره سی و هفتم کارگاههای آموزشی پارک لاله ویژه آقایان مسافر و همسفران با دستور جلسه "کتاب 14 مقاله و تاثیر آن روی من" به استادی کمک راهنما همسفر حسن و نگهبانی مسافر عطا و دبیری مسافر علیرضا در روز یکشنبه مورخ 23/06/1399 در ساعت 6:30 صبح شروع بکار کرد.
به نام قدرت مطلق الله  بدلیل اهمیت پروسه درمان در کنگره ۶۰ گروه خانواده از اهمیت بسیار  ویژه برخوردار است و در این میان همسفران در کنگره به یک بال پرواز مسافر تشبیه شده اند و این تشبیه خود گویای اهمیت این عزیزان در نقش درمان قطعی مسافر می باشد.حال این سوال پیش  می آید چگونه یک همسفر میتواند نقش تعیین کننده در درمان ایفا کند ؟مثلث آفرینش در سه ضلع نور صوت و حس کار میکند این‌مثلث قابل تعمیم در تمامی سطوح زندگی و خلقت است .یک همسفر میت
به اطلاع می‌رساند دومین مسابقه مقاله نویسی توسط گروه وبلاگ همسفران نمایندگی صالحی به مناسبت هفته راهنما با موضوعات زیر برگزار خواهد شد.  نامه‌ای به راهنمایم» نقش راهنما در این سفر» چگونه از راهنمایم قدردانی میکنم»در همین راستا از تمامی همسفران دعوت می‌نماید تا با ارائه دلنوشته و مقاله خود تا روز جمعه (9 اسفندماه 98) در این مسابقه شرکت نمایند. لازم به ذکر است 3 مقاله برتر در سایت منتشر و روز سه‌شنبه(13اسفندماه98) م
به نام قدرت مطلق الله لژیون بالهای پرواز در روز دوشنبه در تاریخ ۹۹/۳/۱۲  با استادی خانم خاطره و دبیری اینجانب اکرم با حضور دوازده نفر از همسفران دوستان محبتبا دستور جلسه ی ادامه سی دی مثلث تاریکیبا شور و انرژی فراوان در لژیون حضوری آغاز به کار نمود.
به نام قدرت مطلقمصاحبه با  :خانم قصه از اولین همسفران اصفهان  چیزی
که خیلی مهم است نظم کنگره است ، چیزی که حتی تصورش برای خارج از ایران هم سخت است
.آقای مهندس با سیستمی که ساخته است و آن رابا کمک اعضا ومرزبانان، مدیریت می کنند، توانسته اند کنگره 60 را پایدار نگه دارند، چیزی که به ندرت در بقیه انجیو ها دیده می شود.
جلسه پنجم از لژیون‌های مجازی همسفران کنگره 60 (در روزهای ‌سه‌شنبه) نمایندگی
صالحی در روز سه‌شنبه 16 فروردین ماه 1399 در فضای مجازی و با مشارکت همسفران، ساعت
17:30 بعد از ظهر آغاز به کار کرد. در ادامه خلاصه عملکرد لژیون چهارم در
باب سی‌دی مثلث
تفکر» پیش روی شماست.
دوازدهمین جلسه از دوره سی و ششم کارگاههای آموزشی پارک لاله ویژه آقایان مسافر و همسفران با دستور جلسه "کتاب 14 مقاله و تاثیر آن روی من" به استادی کمک راهنما همسفر احسان و نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر محمد علی در روز چهار شنبه مورخ 27/06/1399 در ساعت 6:30 صبح شروع بکار کرد.
روز جمعه هفدهم آبان ماه سال جاری گزارش از فعالیت ورزشی(مسابقات والیبال) پارک چمران نمایندگی کرج با حضور جمعی از مسافران و همسفران در محیطی کاملا دوستانه و ورزشی تهیه شد.اکنون توجه شما را به این گزارش زیبا و پر اتفاقات جالب ورزشی جلب می کنیم.
مقالهاگر همسفر جایگاه خود را به درستی نشناخته باشد، می تواند  باعث سقوط مسافرش گردد و برعکس اگر جایگاه خود را بشناسد می تواند همواره یار و یاور او در این سفر باشد و یکی از الطاف خداوند که شامل حال ما همسفران گردیده این است که .
جلسه
چهاردهم از دور پانزدهم   کارگاه آموزشی کنگره 60
نمایندگی ایمان، ویژه همسفران با استادی همسفر شادی ، نگهبانی موقت همسفر نرگس و
دبیری موقت همسفر طاهره با دستور جلسه وادی سوم و تأثیر
آن روی من روز سه‌شنبه 27 آبان ماه 1399
ساعت 16 آغاز به کار نمود
جلسه هشتم از دوره شانزدهم سری کارگاه های آموزشی کنگره 60، ویژه همسفران نمایندگی شمس با دستور جلسه "کتاب 14 مقاله" با استادی خانم سارا، نگهبانی خانم زهرا و دبیری خانم ناهید در تاریخ 25 شهریور ماه 1399 رأس ساعت 16 آغاز به کار نمود.
یازدهمین جلسه از دور هفتادوپنجم کارگاه های آموزشی عمومی کنگره 60
ویژه آقایان مسافر و همسفراندر شعبه اکادمی با استادی مسافر حسن نگهبانی مسافر احمد و دبیری مسافر مسعود  با دستور جلسه کتاب چهارده مقاله» شنبه 22 شهریور 1399 ساعت 17 آغاز به کار کرد. 
روز جمعه بیست و دوم  آذر ماه سال جاری گزارش از فعالیت ورزشی(مسابقات والیبال دور دوم) پارک چمران نمایندگی کرج با حضور جمعی از مسافران و همسفران در محیطی کاملا دوستانه و ورزشی تهیه شد.اکنون توجه شما را به این گزارش زیبا و پر اتفاقات جالب ورزشی جلب می کنیم.
 کنگره 60 تعادل سه مولفه جسم – روان – جهانبینی را اساس کار خود قرار داده است و در کنار آموزش های خاص خود ورزش را به عنوان ابزار کمکی برای درمان و به تعادل رسیدن مسافران و همسفران مهم تلقی کرده است و امکانات و فضای ورزشی را نیز مهیا نموده است .
جلسه سوم دوره هفتادم کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران کنگره
60، با استادی و نگهبانی مهندس دژاکام و دبیری مسافر رضا با دستور جلسه کتاب 14 مقاله در تاریخ  چهارشنبه 19 شهریور ماه  ساعت 09:35 آغاز به کار نمود.
به نام مهربان بی همتاخلاصه عملکرد لژیون دوشنبه ۱۳۹۸/۶/۲۵در مورد وادی چهارده و جزوه چهار مقاله به استادی خانم محبوبه وجعی از همسفران، راس ساعت 5:40 شروع به فعالیت نمود.زمانی که مسافر درمان و وارد سفر دوم شد، آرام آرام ونه
یکدفعه، این مشکلات هم حل می شود،. پس گله از بد  خلقی مسافر نکنید، چون
اینها همان افرادی هستند که باید به آنها زمان داده شود.
سیزدهمین جلسه از دوره سی و ششم کارگاههای آموزشی پارک لاله ویژه آقایان مسافر و همسفران با دستور جلسه "صورت مسئله اعتیاد" به استادی مسار علی و نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر محمد علی در روز پنجشنبه مورخ 03/07/1399 در ساعت 6:30 صبح شروع بکار کرد.
جلسه سوم دوره هفتادم کارگاههای آموزشی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران کنگره 60، با استادی و نگهبانی مهندس دژاکام و دبیری مسافر رضا با دستور جلسه کتاب 14 مقاله در تاریخ  چهارشنبه 19 شهریور ماه  ساعت 09:35 آغاز به کار نمود.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

مدرسه شاد❤ آپشن خودرو | استريو آرام neeveshteedeelii عشق اولی neginebaran benisite postbs ایا کلاهبرداری پاپ اپ می درسته؟ مجموعه فایل آشپزخانه شماره يک