نتایج جستجو برای عبارت :

بهیم ستوران

راز موفقیت همسرداری ملانصرالدین

ملانصرالدین را گفتند: چگونه چهل بهار بدون مرافعه و جدال با عیال سر کردی؟
او در پاسخ جماعت گفت: ما با هم در شب زفاف عهدی بستیم (و آن اینکه) اگر من آتش خشمم زبانه کشید او برای انجام یک امری نیکو (به جای جدل) به مطبخ رود تا کشتی طوفان زده من به ساحل آرامش و س برسد، و اگر رگ غضب او متورم شد، من به طویله روم و کمی ستوران را رسیدگی کنم و وارد بیت نشوم تا عیال خونش از جوش بیفتد.
و اینک من شکر خدا چهل سال است که بیشتر عمر
یکی بود،یکی نبود
یکی بود ، یکی نبود. آن یکی که وجود داشت ، چه کسی بود؟ همان خدا بود وغیر از خدا هیچکس نبود. این قصه را جدی بگیرید که غیر از خدا هیچ کس نیست.
در روزگاران پیشین، شهر نشینی توانگر و ثروتمند با یک روستایی طمعکار آشنا شده بود . هرگاه روستایی به شهر می آمد یکسر سراغ خانه او را می گرفت و هفته ها و ماه ها مهمان او می شد .
بالاخره روزی روستایی به شهری گفت: ای سرور من ، آقای من، چرا برای گردش و تفریح به روستای ما تشریف نمی آوری؟ تو را به خدا برا
شهر نور یکی از شهر های سرسبز و خوش آب و هوای استان مازندران است که سالانه گردشگران و مسافران زیادی برای گذراندن زمان در مناطق طبیعی و گردشگری به خصوص ساحل زیبایش به آنجا می روند. یکی از نکات پراهمیت در هر سفری غذا خوردن و امتحان کردن خوراکی های مخصوص هر منطقه است پس در این بلاگ با ما همراه باشید تا با بهترین رستوران های نور از دید مردم آشنا شوید.
رستوران مستر دیزی نور
مستر دیزی از رستوران های خوب نور است که دیزی های بسیار معروفی دارد.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

سلام!! منزل لیلی frektalsaba سئو ویژن سایت رسمی پیکسل فایل www.sam-rezavand معرفی کالا فروشگاهی نوجوان شو دل نوشته هایم رادیو فارسی | پخش آهنگ