نتایج جستجو برای عبارت :

دانش اموز مدرسه

منظور از مدرسه دلخواه از نظر دانش اموز یعنی دانش اموز ها همدیگر را بشناسند و با هم دوست باشند و به هم کمک کنند
وقتی در مدرسه دانش اموزان باهم دوست باشند مدرسه یک اتحاد و همیاری و همدلی خوبی دارند و بنابر این نظم بهتری دارند برای مثال با هم دعوا نمی کنند یا صف منظم تر دارند و حتی همگی در درس هایشان با هم پیشرفت می کنند به دلیل اینکه اگر کسی در میانشان درسش ضعیف بود دوستانش به او کمک می کنند و درس آن دانش آموز در اینده نزدیک پیشرفت می کند .
خود دان
⭕️ دانش آموز اول ابتدایی دارم که نام پدرش در سناد با شناسنامه مغایرت دارد برای رفع این مشکل باید چکار کنم ؟
توی سناد
از مدیریت دانش اموزان
مدیریت اطلاعات شناسنامه ای
سمت چپ
گزینه اصلاح مشخصات شناسنامه ای پدر و مادر
کد ملی پدر را بزنید
و وارد مشخصاتش بشید و ویرایش کنید و ثبت را بزنید
سپس مجدد از قسمت
مدیریت دانش اموزان
لیست دانش اموزان
اسم دانش اموز را پیدا کنید
روی اسم دانش اموز کلیک کنید 
و از ذره بین جلوی کد ملی
وارد ویرایش مشخصات دانش ام
امروزه همه ما از مدرسه بدون شوخی بدمان میاید. دلایل زیادی داره
 من اینجا چند تا دلیل کوتاه میگم شاید اموزش پروش به فکر ما  بچه هاشد و این انتقاد را پذیرفت 
  ما بچه ها معمولا  از نصف بیشتر   تو مدرسه ایم. چرا باید احساس بدی نسبت بهش داشته باشیم؟! اولین نکنه. اینه اکه  ما دوازدهمی ها  دیگه اب از سرمون گذشته دیگه نمیتونم بیایم  بعضی چیزا ساده رو  الان یاد بگیریم   منظورم کتاب های  مثل تحلیل مدیریت. سلامت هست. هرچیزی جای خود  دیگه ما ها موندیم درس
با سلام و تبریک به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید به اطلاع اولیا گرامی میرساند با توجه به شرایط خاص در سال جدید و تصمیم شورای مدرسه مقرر گردید دانش اموزان به صورت گروههای جداگانه در مدرسه حاضر شوند که در پیام رسان سروش اطلاعیه ان ارسال خواهد شد.
یک گروه در روزهای زوج و گروه دیگر در روزهای فرد در مدرسه با صلاحدید اولیا حاضر شوند لازم به توضیح است که حضور دانش اموزان اجباری نمی باشد. همچنین اموزش به دو صورت برگزار خواهد شد 
از ساعت 8 تا 10.30 صبح بصور
پایه ی هفتم-درس اول-صفحه ی ۲۰-حیاط مدرسه
انشا پایه هفتم درس اول صفحه ۲۰ با موضوع حیاط مدرسه
مقدمه:خاطرات ما و لحظه های خوب و بدم همیشه در جایی است که در انجا عمری را گذرانده ایم ،جایی  است که اولین بار با اولین قدم دانش اموز انجا را دیده و قدم در راه مدرسه و رو به پیشرفت گذاشته است.
متن انشا :حیاط مدرسه خلوتگاه و ارامش دهنده و گاهی پراضطراب ترین لحظات دوران درس و مدرسه ی یک دانش اموز را تشکیل داده است.
زمانی که در حیاط مدرسه قدم زده،درس خوانده،با
به نام خدا
محیط و فضای مدرسه
محیط و فضای مدرسه نقش بسیار مهمی در شاداب بودن مدارس دارد.
عوامل موثر در شاداب بودن محیط مدرسه عبارتند از:
1- سرسبز بودن محیط حیاط مدرسه
2- مقدار نور در فضای داخلی مدرسه و کلاس ها
3- استفاده از رنگ های شاد برای رنگ امیزی کلاس ها
و.
سرسبز بودن محیط حیاط مدرسه:
یکی از موثر ترین عوامل تاثیر گزار بر روی روحیه دانش اموزان
وجود گل و درختان وسرسبز بودن محیط است.
وقتی که محیط حیاط مدرسه سرسبز باشد,هوای پاک محیط مدرسه را
فرا می
پایه ی هفتم-درس اول-صفحه ی ۲۰-حیاط مدرسه
انشا پایه هفتم درس اول صفحه ۲۰ با موضوع حیاط مدرسه
مقدمه:خاطرات ما و لحظه های خوب و بدما همیشه در جایی است که در انجا عمری را گذرانده ایم ،جایی  است که اولین بار با اولین قدم دانش اموز انجا را دیده و قدم در راه مدرسه و رو به پیشرفت گذاشته است.
متن انشا :حیاط مدرسه خلوتگاه و ارامش دهنده و گاهی پراضطراب ترین لحظات دوران درس و مدرسه ی یک دانش اموز را تشکیل داده است.
زمانی که در حیاط مدرسه قدم زده،درس خوانده،
هر ساله با ورود فصل پاییز و بازگشایی
مدارس، دانش آموزان زیادی در سراسر کشور قدم به مدرسه می‌گذارند تا سال
جدید تحصیلی را آغاز کنند. در چند سال اخیر چیزی که به طور جدی درباره محیط
مدرسه مورد توجه قرار گرفته بهداشت محیط آنست و مسئولین از اولیاء مدرسه
می‌خواهند تا حداکثر تلاش را جهت پاکیزگی این محیط انجام دهندپایگاه سلامت دانش آموزی لارستان
دانش پیامد پرورش افکار ، مهارت ها و خلاقیت هاست بنابراین در مدارس به جای لبریز کردن ذهن دانش اموزان از اطلاعات باید روحیه ی پرسشگری و درک و بسط معنی و مفهوم را در آن ها ایجاد کرد 
ترجیح می دهید ذهن فرزند یا دانش اموز شما ظرفی پر از دانستنی ها باشد یا این که دانستنی ها را از اقیانوس افکارش نمایان سازد ؟
یکی از راه هایی که این هدف را میسر می سازد استفاده از شیوه ی پرسشگری سقراط است . سقراط فیلسوفی یونانی بود که از شیوه ی پرسشگری برای تعلیم و تربی
مدرسه مونتسوری در لکنونای هند، با ۵۲۰۰۰ دانش‌آموز و حدود ۱۰۰۰۰ کلاس درس، به عنوان بزرگترین مدرسه جهان در کتاب رکورد گینس ثبت شده است. این مدرسه ۷۵۰۰ دانش‌آموز بین ۵ تا ۱۷۰ سال دارد و یکی از بهترین مدارس کشور هند، از لحاظ علمی است. دانش‌آموزان مقاطع پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه این مجموعه، بعدها در ۲۰ دانشگاه شهر ادامه تحصیل خواهند داد.
مدرسه آهسته گامان سیریک در سال 1383 تاسیس شده است. درحال حاضر ٣۶ دانش آموز دراین مدرسه درپایه های تحصیلی پیش دبستانی،، اول، دوم، سوم، چهارم! پنجم، ششم. دهم به مخلتط مشغول به تحصیل هستند. این مدرسه دارای ۵آموزگار، یک دبیر، یک مدیر، یک معاون، ویک خدمتگذار میباشد که تمام تلاش خود رابرای آموزش وتربیت این دانش آموزان به کارگرفته اند
به نظرمن مدرسه ای شاد است که دانش آموزان با معلمان صمیمی و راحت باشند البته باید حرمت ها را نگه داشت ولی اگر دراین موضوع تعادل باشد مدرسه هم برای مدرس وهم برای دانش آموز بهتر تر خواهدبود.
مدرسه ای شاد است که در آن معلمین درس ها را با بازی به بچه ها بیاموزند تا بچه ها درس را خوب یاد گرفته و دیگر مجبور نباشند درسرا فقط به صورت تعوری یاد بگیرند بلکه درس را علاوه بر تعوری به صورت عملی نیز بیاموزند.این امر باعث می شود دانش آموز درس را فقط حفظ نکند بل
در ژاپن توجه به احساس تعلق به مکانی به نام مدرسه زیاد است. یک معلم ژاپنی می‌گوید: دانش‌آموزان برای یادگیری به مدرسه نمی‌آیند. آنها برای دیدار با دوستانشان به مدرسه می‌آیند، بنابراین من بیشترین تلاش خود را برای کمک به دانش‌آموزان در پیدا کردن دوست صرف می‌کنم. وقتی دانش‌آموزی در یادگیری کند است تلاش می‌کنم که او با گروه‌های مختلفی از دانش‌آموزان ارتباط دوستانه برقرار کند و از آن لذت ببرد.
ادامه مطلب
مدرسه شاد
پیشنهادات به واحد های آموزشی برای شادی و نشاط در مدرسه
تشویق دانش آموزان به خلاقیت و نوآوری و ایجاد زمینه هایی برای بروز استعداد آن ها
استفاده از لباس های متنوع با رنگ های شاد
روی آوردن به بازی های پرورشی و سنتی در محیط مدارس و اجرای یک بازی جدید در هر روز یا هفته در زمانی مشخص و حدود 10 دقیقه ، که زنگ ها استراحت برای این موضوع پیشنهاد می شود .
برگزاری مسابقات ورزشی بین دانش آموزان به صورت کلاسی در رشته های مورد علاقه ی آنان
ایجاد تفکر
 
جو مدرسه متکی بر نگرش و رویکرد افراد به مسائل، موضوعات، اشیاء و امکانات است، تعیین کننده فرایند آموزش درون مدرسه ای است. جو مدرسه می تواند بر اساس وفاداری و همدلی سازمان دهی شود یا افراد را در دو سوی یک دیوار بلند ناامنی و بی اعتمادی قرار دهد. داشتن فرصت های برابر، خودی محسوب شدن، پذیرفته شدن و تمایل به همکاری چند جانبه، از جمله مؤلفه های جو مدرسه می باشد
مطالعات حکایت از این دارند که پس از والدین مدیر و معلم مهمترین نقش دانش آموز رادر شکل گ
مدرسه ما از مدارس تمام تشکیلاتی سازمان دانش اموزی می باشد درسال تحصیلی جاری اموزشگاه برتر قرآنی درسطح منطقه معرفی شدیم با کسب 9 مقام اول مسابقات قرآنی عترت ونماز 5 مقام دوم وسه مقام سوم 
تلاش وکوشش دانش آموزان قرآنی باعث برتری مدرسه ما شد.
فضای مدرسه، باید برای دانش آموز شما، جذاب و هیجان انگیز باشد.  مدرسه خوب،‌مدرسه ای نیست که بر در و دیوار آن، فقط شعارهای مذهبی و حماسی درشت درج شده باشد و پیام های تربیتی را القا کند. فضا، باید متناسب با سن فرزند شما، زیبا و دلنشین بوده و دانش
ادامه مطلب
ف۱ ص۴: امکان وجود حیات روی زمین به علت فاصله ی مناسب از خورشید و وجود هوا هست/ حرکات وضعی و انتقالی زمین به گونه ای منظم است که امکان حیات فراهم میشود / اندازه ی زمین از سه سیاره دیگر بزرگتر است/ زمین فقط یک قمر دارد /
درس اول:ف۲ص۴:مدارگردش سیارات درونی کوچکتر از مدارات بیرونی استجنس سیارات درونی از سنگ و بیرونی از گاز است
سیارات درونی قمرهای کمتر و بیرونی بیشتر است.
درس اول :ف۳ الف ص ۴: برعهده ی دانش اموز
۳ ب: چون نمونه هایی از حیات در مریخ مانند ز
یکی از دغدغه های مسئولین مدرسه در طی سال تحصیلی، ایجاد نشاط در مدرسه بین دانش آموزان است. ایجاد شور و شعف خود به خود به وجود نمی آید، بلکه برای ایجاد آن در مدرسه یک سری ابزار و لوازم و امکانات لازم داریم. مدیر مدرسه می تواند با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده بهینه از امکانات موجود، با ایجاد یک محیط آموزشی با نشاط، توانایی یادگیری و انگیزه دانش آموزان را افزایش دهد. در زیر پیشنهاداتی از سوی دانش آموزان مدارس مختلف ارائه شده است که می تواند اید
بازمی آیدصدای مدرسه
بانگ شادی هوی وهای مدرسه
مرغ دل پر می زنداز اشتیاق
درهوای با صفای مدرسه
زنگ تفریح است و خوش پیچیده است
عطر بازی درفضای مدرسه
بوی مهرومهربانی می دهد
ماه مهروابتدای مدرسه
از میان خاطرات کودکی
می روم تا جای جای مدرسه
ناظم مدرسه می گوید سلام
بچه های با وفای مدرسه
جایتان درقلب ما ،خوش آمدید
پایتان برچشمهای مدرسه
یکی از دغدغه های مسئولین مدرسه در طی سال تحصیلی، ایجاد نشاط در مدرسه بین دانش آموزان است. ایجاد شور و شعف خود به خود به وجود نمی آید، بلکه برای ایجاد آن در مدرسه یک سری ابزار و لوازم و امکانات لازم داریم. مدیر مدرسه می تواند با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده بهینه از امکانات موجود، با ایجاد یک محیط آموزشی با نشاط، توانایی یادگیری و انگیزه دانش آموزان را افزایش دهد. در زیر پیشنهاداتی از سوی دانش آموزان مدارس مختلف ارائه شده است که می تواند اید
 
یکی از دغدغه های مسئولین مدرسه در طی سال تحصیلی، ایجاد نشاط در مدرسه بین دانش آموزان است. ایجاد شور و شعف خود به خود به وجود نمی آید، بلکه برای ایجاد آن در مدرسه یک سری ابزار و لوازم و امکانات لازم داریم. مدیر مدرسه می تواند با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده بهینه از امکانات موجود، با ایجاد یک محیط آموزشی با نشاط، توانایی یادگیری و انگیزه دانش آموزان را افزایش دهد. در زیر پیشنهاداتی از سوی دانش آموزان مدارس مختلف ارائه شده است که می تواند ای
پیاده سازی یک مدرسه دخترانه خوب در شهرکرد، مانند دبیرستان صعود شهرکرد، بسته به ارتباط در سطح مدرسه است که توسط معلمان، دانش آموزان و اعضای جامعه وابسته به مدرسه هدایت می‌شود. این تیم‌ها جهت تأثیرگذاری روی فرهنگ عملیاتی کل مدرسه، همه باهم از طریق چهار نقطه ورودی کار می‌کنند: روابط معلم و دانش‌آموز، روابط همتا به همتا، روابط دانش‌آموز و معلم با مدرسه، و والدین و جامعه با مدرسه، از نوع روابط حاکمیتی است. با تکیه بر انتق
1- یک مدرسه ی خوب باید مدیری داشته باشد ک هم حرفه ای و کاربلد و سخت گیر باشد هم بتواند با بچه ها ارتباط خوب برقرار کند 
2- یک مدرسه ی خوب باید معلمانی داشته باشد ک قبل از اینک درس را به دانش آموز اموزش دهند رفتار و کردار خوب را آموزش بدهند 
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
حضور محترم رئیس جمهور عزیزم سلام و با عرض ادب
سلامی چو بوی خوش آشنایی امید وارم که حالتان خوب باشد حال مانیز خوب است مشتاق دیدار !!
به بهانه ی پاسخ سوال شما سعادتی پیدا شد تا سلام و احوالپرسی داشته باشم .
محیط مدرسه می تواند از زاویه های مختلف و متفاوت مورد توجه باشد مثل محیط ظاهری مدرسه که نوساز و شاد و نقاشی شده ، درختکاری ، دیوار های حیاط نقاشی شده و امکانات رفاه و اسایش و آرامش باشد ، محیط داخل کلاس که از ظاهر معلم گرف
دانش آموزان و اولیای عزیزسلام علیکمبا توجه به بازگشایی مدارس از روز شنبه و حضور اختیاری دانش آموزان ، نیاز است دانش آموزانی که جهت رفع اشکال در مدرسه حضور می یابند،  نکات بهداشتی زیر را مدنظر داشته و رعایت نمایند:
ادامه مطلب
برای افزایش یادگیری و ایجاد محیط مفرح و شاد برای تمامی دانش آموزان در همه پایه.اما در اینجا فقط پایه دبیرستانی هارا برایتان شرح میکنیم.(گزیده گزارش هایی که از دانش آموزان تهیه کردیم)
۱-ایجاد محیطی با فضای سبز در حیاط و موحطه مدرسه با گلها و درختان همیشه سبز مثل درخت کاج.
۲_پوشیدن لباس های ست و رنگی هم دانش آموزان و هم مدیران هم معاونان و کلیه دبیران.
۳_مهربان بودن تمامی حضار محترم در مدرسه اعم از دبیران و معاونان.
۴_گیر ندادن های الکی به هر چیزی
یکی از مهمترین نکات در مدرسه نظم است اگر ما در مدرسه بی نظم باشیم در نمره انظباط ما تأثیر می گذارد.
معمولا کسانی که به نظم اهمیت می دهند همیشه دانش آموزان ممتازی هستند.
ما در مدرسه نباید زیاد به دعوا و اذیت کردن دیگران بپردازیم زیرا ممکن است فکر ما را مشغول کرده وبه درس اهمیت کمتری بدهیم
به گزارش روابط عمومی اداره ‌کل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان، کریم بهزادی نیا؛ رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان حاجی آباد از برگزاری ده‌ها برنامه متنوع فرهنگی برای معرفی جشنواره کتابخوانی رضوی در اردیبهشت ماه خبر داد.وی بابیان اینکه بیشترین مخاطبان برنامه‌های جنبی و فرهنگی در کتابخانه ها را کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند، عنوان کرد: با حضور کتابدار کتابخانه اهرا(س) در مدرسه ایتدایی راشد مرندی جمع‌خوانی و معرفی کتاب های جشنوار
به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام و المسلمین روز دوشنبه و پس از نواختن زنگ مدرسه دخترانه شاهد حضرت خدیجه (س) همچنین با طرح پرسش مهر از دانش آموزان خواست به این پرسش پاسخ دهند که "آیا محیط مدرسه یک محیط دلپذیر، شاد ، دلخواه و پرنشاط برای شما هست؟ و دولت، خانواده، معلمان و خود دانش آموزان چکار باید بکنند که این محیط شاداب تر ، دلپذیرتر و برای دانش آموزان امن تر و دوست داشتنی تر شود؟"

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

امینـ نویسـ به یادشهدا111 فریور باقرزاده - برنامه ریزی توریسم ketabe دانلودها در حوالی اریحا... شیده کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. موبایلی ها مطالب اینترنتی رویداد ها، اخبار و فعالیت های روزانه آموزشی کلاس 8/4