نتایج جستجو برای عبارت :

قانون مجازات اسلامی

-اثبات قصاص از طریق قسامه -ادله اثبات دعوی در جرایم تعزیری -افشای اسرار حرفه ای -بررسی جرم تخریب در قانون مجازات اسلامي -جرایم اطفال و محاکم رسیدگی به آن -شنود غیر مجاز -قرار بازداشت موقت با رویکرد قانون آیین دادرسی کیفری -قرارهای منتهی به بازداشت متهم -مسایل کیفری در امور پزشکی و بیمارستانی -بررسی اقسام جرایم رایانه ای و مجازات آن و علت مجازات -بررسی عوامل بزه دیدگی ن -شرایط تقصیر -کاربرد دی ان ای در اثبات جرم -نشر اکاذیب - .
تحقیق آماده اقدام به قتل به اعتقاد مهدور الدم بدون موضوع تبصره 2 ماده 295 قانون مجازات اسلامي - 13 برگ وورد قابل ویرایش تحقیق آماده اقدام به قتل به اعتقاد مهدور الدم بدون موضوع تبصره 2 ماده 295 قانون مجازات اسلامي - 13 برگ وورد قابل ویرایش تحقیق آماده اقدام به قتل به اعتقاد مهدور الدم بدون موضوع تبصره 2 ماده 295 قانون مجازات اسلامي - 13 برگ وورد قابل ویرایش تحقیق آماده اقدام به قتل به اعتقاد مهدور الدم بدون موضوع تبصره 2 ماده 295 قانون مجازات
کار تحقیقی مجازات حق بغیدانلود کار تحقیقی رشته حقوق با عنوان: مجازات حد بَغی ، در 41 صفحه بصورت کامل/متن: یكی از مصادیق بارز جرم ی، شورش دربرابر حاكم و حكومت اسلامي، و خروج گروهی از مسلمانان بر امام عادل است، كه در فقه، تحت عنوان بغی از آن یاد می‌شود. تعریف و احكامی را كه فقها در كتاب‌های فقهی برای این جرم ارائه داده‌ا
نکات ایین دادرسی کیفری
 
 
نکته ۱: آیین دادرسی کیفری مجموعه مقررات و قواعدی است که برای : ۱٫کشف جرم، ۲٫تعقیب متهم، ۳٫تحقیقات مقدماتی، ۴٫میانجیگری و صلح میان طرفین، ۵٫نحوه رسیدگی و صدور رأی، ۶٫طرق اعتراض به آراء، ۷٫اجرای آراء، ۸٫تعیین وظایف و اختیارات مقامات قضایی و ضابطان دادگستری ۹٫رعایت حقوق متهم، بزه‌دیده و جامعه وضع می‌شود.
 
✅ نکته ۲: در قانون جدید آ.د.ک برای رعایت حقوق شهروندی مقرر در قانون احترام به آزادی­های مشروع و حفظ حقوق شهر
بررسی نهاد های فردی کردن مجازات(تخفیف-تبدیل-تعلیق مجازات و غیره)
-بررسی شیوه مجازات در تعدد جرم
-بررسی شیوه مجازات در تکرار جرم
-بررسی جرم تر ک انفاق به همسر
-بررسی قاعده عطف بما سبق نشدن قوانین کیفری در حقوق ایران
-بررسی تاریخی قانون گذاری جزایی در حقوق ایران و نقد آن
-بررسی رکن روانی (معنوی) در جرائم
-تعریف جرائم مادی صرف بررسی موردی مصادیق آن در حقوق ایران
-بررسی شروع به جرم و مقایسه آن با جرائم ناقص(جرائم محال و عقیم )
- بررسی شرایط تحقق شرکت
دادرسی کیفری باید مستند به قانون باشد، حقوق طرفین دعوی را تضمین کند و قواعد آن نسبت به اشخاصی که در شرایط مساوی به سبب ارتکاب جرائم مشابه تحت تعقیب قرار می گیرند، به صورت یکسان اعمال شود.
️منظور از مستندبه قانون بودن دادرسی کیفری ،اصل قانونی بودن رسیدگی و مستند به قانون بودن احکام و سایر مراحل رسیدگی کیفری است.
نکته دوم ؛ همانطور که در ماده مذکور صراحتا بیان شده است، در دادگاه های ایران علی الخصوص دادگاه های کیفری که با آزادی افراد سرو کار
دانلود مقاله بررسی احکام فقهی و حقوقی اسقاط جنین در قالب word و قابل ویرایش
شرح مختصر:
سقط جنین یا سقط حمل یكی از جرائمی است كه جوامع پیوسته با آن درگیر بوده اند و راه یابی برای مقابله با آن از جمله مسائل و مشكلات جوامع بشری بوده و از دیرباز نیز مقررات خاصی برای جلوگیری از وقوع این پدیده و تعقیب و مجازات مرتكبان آن تدوین شده است . نكته قابل ذكر آن است كه قوانین و مقررات و همچنین در كتب و آثار صاحبنظران كیفری ، راجع به مفهوم و معنی این جرم و مجازا
&
خبرگزاری فارس - قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها به دولت ابلاغ شد
 
 


خبرگزاری فارس - قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها به دولت ابلاغ شد

احمدامیرآبادی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامي طی نامه‌ای به رئیس جمهور قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران را ابلاغ کرد.
وی افزود: این ن
مقدمه
سقط جنین یا سقط حمل یکی از جرائمی است که جوامع پیوسته با آن درگیر بوده‌اند و راه یابی برای مقابله با آن از جمله مسائل و مشکلات جوامع بشری بوده و از دیرباز نیز مقررات خاصی برای جلوگیری از وقوع این پدیده و تعقیب و مجازات مرتکبان آن تدوین شده است. نکته قابل ذکر آن است که قوانین و مقررات و همچنین در کتب و آثار صاحبنظران کیفری، راجع به مفهوم و معنی این جرم و مجازات آن اتفاق نظر دیده نمی‌شود.
منشأ اختلاف نظر بیشتر تفسیر هدف و ت کیفری
پاورپوینت بررسی گواهینامه های پزشکی و رازپوشی حرفه ای از نظر حقوقی
موضوع : فقه و حقوق اسلامي

فرمت اصلی فایل : ppt
تعداد صفحات : 22
حجم فایل: 536.5507813 mb
 
قیمت : 14000خرید و دانلود
دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی گواهینامه های پزشکی و رازپوشی حرفه ای از نظر حقوقی، در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
 
گواهی پزشکی
راز داری Confidentiality  
راز پزشکی چیست ؟
افشای اسرار
افشاء اسرار (قانون)
ماده 648 قانون مجازات اسلامى
در چه زمانى افشاء اسرار بیمار جایز
اجرای احکام کیفری (قانون آیین دادرسی کیفری)در ادامه مقالات گذشته در مورد اجرای احکام کیفری، به بیان دیگر مواد قانون آیین دادرسی کیفری در این خصوص می‌پردازیم:اجرای احکام کیفریاجرای مجازات حبس همراه با انفصال موقتبر اساس ماده 521 قانون آیین دادرسی کیفری، در صورتی که مجازات حبس با انفصال (برکناری) موقت از خدمت همراه باشد، اجرای مجازات انفصال موقت از زمان پایان یافتن مجازات حبس شروع می‌شود.همچنین طبق تبصره این ماده، مدت زمانی که محکوم‌
نظریه شماره 2998/7 مورخ 11/8/1362 
«در مورد مطالبه دیه، هزینه دادرسی قابل مطالبه نیست.»
سؤال: در مورد مطالبه دیه و یا مطالبه ضرر و زیان آیا هزینه دادرسی قابل مطالبه است یا خیر؟
 
نظریه اداره کل حقوقی قوه قضائیه
طبق قانون مجازات اسلامي دیه مجازات محسوب می‌شود. بنابراین در مورد مطالبه آن هزینه دادرسی قابل وصول نیست. ولی مطالبه خسارات و ضرر و زیان مشمول پرداخت هزینه دادرسی و مقررات مربوط به آن است.
 حقوق
 

کار تحقیقی حقوق : اقدام به قتل به اعتقاد مهدور الدم
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: docتعداد صفحات: 77حجم فایل: 77 کیلوبایت
عنوان : کار تحقیقی اقدام به قتل به اعتقاد مهدور الدم بدون موضوع تبصره 2 ماده 295 قانون مجازات اسلاميبا فرمت ورد word کار تحقیقی رشته حقوقمقدمه:قتل نفس یکی از بزرگترین جرایمی است که هم درقوانین عرفی و هم در شرایع و ادیان مختلف برای آن مجازات وضع گردیده است و در اکثر قوانین مدونه و شرایع آسمانی برای مرتکب قتل عمد مجاز
قانون جذب قدرتمندترین قانون جهان است. درک درست قانون جذب به شما کمک می کند که از آن به درستی و به نفع خود در جهت سریعتر رسیدن به خواسته هایتان استفاده کنید. این قانون درست مانند قانون جاذبه، همیشه تاثیرگذار، فعال و در حرکت است. قانون جذب دقیقاً در همین لحظه از زندگی شما نقش دارد و خیلی ها چون آن را به درستی درک نکرده اند، گمراه شده اند یا از آن اشتباه استفاده می کنند و نتیجه ی عکس می گیرند. برای همین درک درست قانون جذب بسیار مهم و حیاتی است.
 
اد
اقدامات تأمینی برای اولین‌بار در سال 1902 میلادی در قانون کشور نروژ پیش‌بینی شد. سپس در سال‌های 1908، 1930، 1927، 1933 به ترتیب در کشورهای انگلستان، بلژیک، سوئد، اسپانیا و آلمان نظام دوگانه اقدامات تأمینی- مجازات‌ها پذیرفته و به اجرا درآمد. بلژیک با وضع قانون 1930 (م) مشهور به «قانون دفاع اجتماعی» نگهداری بزهکاران غیرطبیعی به موجب حکم دادگاه را برای مدتی نامعین به منظور درمان و اصلاح آنها پیش‌بینی کرد.
برخی می‌گویند اقدامات تأمینی
تحقیق اصولی از قانون جمهوری ایران تحقیق اصولی از قانون جمهوری ایران فرمت فایل: ورد تعداد صفحات: 85 بخشی مطالب: تأمین نامتناسب رای دادگاه عالی انتظامی قضات دادنامه شماره : 43 – 4/4/1374 با توجه به ماده 10 قانون مجازات اسلامي مصوب 8/5/1370 و ماده 50 قانون مرتكبین قاچاق اصلاحی 1353 و 169 قانون آئین دادرسی كیفری و ماده 7 قانون تعیین موارد تجدید نظر احكام دادگاه ها و نحوه رسیدگی به آنها مصوب 14/7/1367 و ماده 33 قانون تشكیل دادگاههای كیفری 1 و 2
تحقیق قانون اساسی جمهوری اسلامي ایران
تحقیق قانون اساسی جمهوری اسلامي ایران تحقیق قانون اساسی جمهوری اسلامي ایران دارای 54 صفحه با فرمت ورد و قابل ویرایش می باشد. مشخصات فایل تعداد صفحات 54 حجم 36 کیلوبایت فرمت فایل اصلی doc دسته بندی مقاله حقوق توضیحات کامل فهرستمطالب: اصلrlm;1-اصلrlm;10 اصلrlm;11-اصلrlm;20 اصل21-اصل30 اصل 31 -اصل40 اصل 41 -اصل50 اصل51-اصل60 اصل61-اصل70 اصل71-اصل80 اصل . ادامه خواندن.
تحقیق آئین استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامي ایران و سایر ک
تعدد جرم
کار تحقیقی آثار طلاق رجعی در فقه و حقوق موضوعه
کار تحقیقی بررسی تاریخی و قانونی اعتیاد به مواد مخدر
کار تحقیقی تغییر جنسیت از لحاظ فقهی و حقوقی در ایران
کار تحقیقی مواد مخدر سنتی
کار تحقیقی ارتباط بزه دیدگی با بزهکاری ن
کار تحقیقی اثبات نسب در فقه و قانون مدنی
کار تحقیقی تبیین ماهیت اقاله و بررسی آثار حقوقی آن در عقود معین قانون مدنی
اثبات نسب در فقه و قانون مدنی
کار تحقیقی بررسی ماهیت حقوقی عدم النفع در حقوق ایران
عوامل رافع مس
نکات دیه صدمه و از بین بردن قدرت انزال یا تولید مثل مرد یا بارداری زن در قانون مجازات اسلامي
مطابق مواد 706 تا708  قانون مجازات اسلامي که اشعار می دارد:
 
ماده ۷۰۶- از بین بردن قدرت انزال یا تولید مثل مرد یا بارداری زن و یا از بین بردن لذت مقاربت زن یا مرد موجب ارش است.
ماده ۷۰۷- از بین بردن کامل قدرت مقاربت، موجب دیه کامل است.
ماده ۷۰۸- از بین بردن یا نقص دائم یا موقت حواس یا منافع دیگر مانند لامسه، خواب و عادت ماهانه و نیز به وجود آوردن امراضی مانن
نظریات می قانون آیین دادرسی کیفری ۹۲نظریه می ۷/۹۴/۱۱۱۰ مورخ ۱۳۹۴/۵/۵به
صراحت ماده ۲۳۷ اصلاحی قانون آئین دادرسی کیفری ۱۳۹۲، صدور قرار بازداشت
موقت جایز نیست، مگر در مورد جرایم مذکور در بندهای ذیل این ماده که دلایل،
قرائن و امارات کافی بر توجه اتهام به متهم دلالت کند. بنابراین، فرض
ارتکاب جرایم متعدد تعزیری، از موارد صدور قرار بازداشت موقت محسوب نمی
گردد. شایان ذکر است که بند ب» ماده ۲۳۷ یاد شده، شامل کلیه جرائم تعزیری
درجه ۴ و ب
پاورپوینت سقط جنین قانونی
1304:در قانون مجازات عمومی تنها موردی که سقط جنین از مجازات معاف است برای حفظ جان مادر میباشد. 1355:آیین نامه هیئت وزیران آزادی مطلق سقط جنین را حتی برای افراد مجرد پذیرفت ولی با مخالفت محافل مذهبی مواجه شد .
 
کاربران عزیز ،در این بخش پاورپوینت اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم و قانون رفع موانع تولید رقابتی جناب آقای غلامحسین دوانی در ۱۷۵ اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم غلامحسین دوانی،چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۱۷
سیر تاریخ نگاری قانون مالیاتهای مستقیم
۱- قانون مالیات
دانلود پاورپوینت قوانین مرتبط با بهداشت حرفه ای الف : قانون تشكیلات و وظایف وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكی بند 2 ماده 1: تامین بهداشت عمومی ، ارتقاء سطح آن ازطریق اجرای برنامه های بهداشتی خصوصا درزمینه بهداشت محیط ، مبارزه با بیماریها ، بهداشت خانواده ومدارس ، آموزش بهداشت عمومی ، بهداشت كار وشاغلین با تاكید بر اولویت مراقبت های بهداشتی اولیه با همكاری و هماهنگی دستگاههای ذیربط این پاورپوینت موارد زیر را در 20 اسلاید شرح م
برای دانلود فایل متن کامل این پایان نامه ها اینجا کلیک کنید
پایان نامه  بررسی ت های حاکم بر تنبیهات و مجازات های پیش بینی شده در قانون رسیدگی به تخلفات اداری  دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقیقات کرمانشاه  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته حقوق عمومی  (M.A)  عنوان:  بررسی ت های حاکم بر تنبیهات و مجازات های پیش بینی شده در قانون رسیدگی به تخلفات اداری در حقوق ایران بهار 94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهن
دانلود مقاله ارتشاء (رشوه)
دید کلی :


ارتشاء 2
ارتشاء (رشوه) 2
نوع میزان مجازات ارتشاء 2
قانون تشدید مجازات مرتكبین ارتشاء و اختلاس و كلاهبرداری 6
توضیحی در مسئله رشاء و ارتشاء 15
اشاره: 23
ارتشاء توسط کارشناسان 28
ارتشاء هنگامی که رشوه وجه نقد نباشد 28
واسطه گری برای رشوه دادن و رشوه گرفتن 29
گرفتن کمیسیون و پورسانت 29
منابع : 30



توضیحات بیشتر
استاد حسن قاسمی مقدم
 
 
 
فایل مورد نظردر قالب pdf  با حجم 1.6 مگابایت می باشد. دوستان گرامی و دانشجویان ارجمند و عزیز در صورت تمایل می توانید این فایل بسیار با ارزش را به صورت مستقیم از سایت بیست میشم تهیه بفرمائید.
 
دانلود جزوه آیین دادرسی کیفری 1 | 20 میشم
 
 
جزئیات متن قانون
‌کلیات ‌ماده
1 - دانلود جزوه آیین دادرسی کیفری 1 | 20 میشم بیان دارد آیین دادرسی کیفری مجموعه اصول و مقرراتی است که برای کشف و تحقیق جرائم و تعقیب مجرمان و نحوه رسیدگی و صدو
تعلیق مدنی، از مجازات سلب آزادی به شرط تعهد جدی محکوم علیه به، باز اجتماعی شدن را آزادی مشروط گویند.
منظور از آزادی مشروط آنست که؛ مجازات محکوم قبل از اتمام مدت آن معلق گردد و محکوم در طی دوره‌ای تحت آزمایش قرار گیرد. تا هرگاه رفتار وی مطلوب و پسندیده بود، مطلقاً آزاد شود و چنانچه معلوم شود که محکومیت جزایی وی را متنبّه نکرده است، باقیمانده مجازات در حق وی اجرا گردد. بعلاوه به مناسبت رفتار ضد اجتماعی اخیر هم شدیدتر مجازات شود.
وقتی قاضی د
کار تحقیقی در مورد تخفیف مجازات بخشی از متن اصلی : مقدمه صرف نظر از آنکه هدف مجازات در نظام حقوقی ایران را ارعاب و ایجاد ترس از ارتکاب جرم چه برای عموم مردم مثل جرائم عمومی چون آدم ربائی و چه برای مرتکبین جرائم بدانیم ، یا هدف از مجازات را انتقام و تشفی خاطر برای زیان دیده در جرائم خصوصی و جامعه در جرائم عمومی بدانیم ، یا اینکه مجازات را اثر طبیعی ارتکاب جرم تلقی کنیم و لازمه اجرای عدالت را مجازات بزهکاران بدانیم یا هدف ا
پاورپوینت بررسی گواهینامه های پزشکی و رازپوشی حرفه ای از نظر حقوقی فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptتعداد صفحات: 22حجم فایل: 536 کیلوبایت قیمت: 12000 تومان 
دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی گواهینامه های پزشکی و رازپوشی حرفه ای از نظر حقوقی،
در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
 
گواهی پزشاز داری Confidentiality راز پزشکی چیست ؟افشای اسرارافشاء اسرار (قانون)ماده 648 قانون مجازات اسلامىدر چه زمانى افشاء اسرار بیمار جایز است؟انواع گواه
دانلود مقاله قوهقضائیه در قانون اساسی - فصل یازدهم قانون اساسی دانلود مقاله قوهقضائیه در قانون اساسی - فصل یازدهم قانون اساسی ص 30 فرمت ورد قوهقضائیه قوهای است مستقل که پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی و مسئول تحقق بخشیدن به عدالت و عهدهدار وظایف زیر است : رسیدگی و صدور حکم درمورد تظلمات ، تعدیات ، شکایات ، حلوفصل دعاوی ورفع خصومات و اخذ تصمیم و اقدام لازم درآن قسمت از امورحسبیه که قانون معین میکند. احیای حقوقعامه و گسترش عدل وآزاد

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

puia دلتنگي هنرستان شهید مطهری توضیحات روزمره در مورد کار های فنی و طراحی لوگو نابترینها ❤️We are one ❤️ iranbut کتابخانه باقرالعلوم جلگه زوزن دانلود رایگان 2 yaskabodzahra