نتایج جستجو برای عبارت :

مدیریت مالی

پاورپوینت تامین مالي كوتاه مدت در مديريت مالي این پاورپوینت در مورد تامین مالي كوتاه مدت در مديريت مالي در 45 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: تامین مالي كوتاه مدت در مديريت.
The post پاورپوینت تامین مالي كوتاه مدت در مديريت مالي appeared first on خرید ملودی.دانلودستان
پاورپوینت تامین مالي میان مدت و بلند مدت درمديريت مالي این پاورپوینت در مورد تامین مالي میان مدت و بلند مدت درمديريت مالي در179 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل:تامین مالي میان مدت.
The post پاورپوینت تامین مالي میان مدت و بلند مدت درمديريت مالي appeared first on خرید ملودی.دانلود کده
پاورپوینت خشم در کودکان و مهارت مديريت خشم این پاورپوینت در مورد خشم در کودکان و مهارت مديريت خشم در 53 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: تامین مالي كوتاه مدت در مديريت.
The post پاورپوینت خشم در کودکان و مهارت مديريت خشم appeared first on خرید ملودی.هر چی که بخوای
سوالات ضمن خدمت مديريت مالي در مدرسهاین بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت مديريت مالي در مدرسه. زیر می باشد:محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت مديريت مالي در مدرسه:این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد نمونه سوال ضمن خدمت مديريت مالي در مدرسه نکته مهم 1: ممکن است بعضی از سوالات ض
توضیحات فایل:
خلاصه کتاب مديريت مالي‌ جلد ۱ احمد مدرس‌، فرهاد عبداله‌زاده‌
در این بخش پاورپوینت فصل اول کتاب مديريت مالي‌ جلد ۱ مولفین احمد مدرس‌، فرهاد عبداله‌زاده‌ با عنوان کلیات در ۲۷ اسلاید قابل ویرایش آماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
بخشی از متن پاورپوینت فصل اول کتاب مديريت مالي‌جلد ۱ مولفین احمد مدرس‌، فرهاد عبداله‌زاده‌ :
فصل اول : کلیات 
۱-۱٫ تعریف مدیر
دانلود پاورپوینت مديريت مالي 2 . دانلود پاورپوینت مديريت مالي 2 فرمت فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید: 616 فصل اول مديريت دارایی های جاری مقدمه : برای بسیاری از شركتها سهم سرمایه گذاری در دارایی های جاری از كل دارایی ها بیش از 50% است . مديريت دارایی های جاری بیشتر از مديريت هزینه ماشین آلات و تجهیزات نیازمند دقت است . سه جنبه هریك از دارایی ها : 1- ویژگیهای اصلی دارایی مورد نظر و چگونگی كاربرد آن در شركت 2- هزینه و فای
پاورپوینت تجزیه و تحلیل صورت های مالي فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptتعداد صفحات: 52حجم فایل: 1504 کیلوبایت قیمت: 9600 تومانتوضیحات:پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان تجزیه و تحلیل صورت های مالي در حجم 52 اسلاید همراه با جداول، تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درس تصمیم گیری در مسائل مالي رشته های حسابداری و مديريت مالي در مقطع کارشناسی ارشد.این فایل در زمینه "تجزیه و تحلیل صورت های مالي"می باشد که در حجم 52 اسلاید همراه با جداول، تصاو
کتاب مديريت مالي‌ جلد ۱ احمد مدرس‌، فرهاد عبداله‌زاده‌ (فصل اول)
در این بخش پاورپوینت فصل اول کتاب مديريت مالي‌ جلد ۱ مولفین احمد مدرس‌، فرهاد عبداله‌زاده‌ با عنوان کلیات در ۲۷ اسلاید قابل ویرایش آماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
بخشی از متن پاورپوینت فصل اول کتاب مديريت مالي‌جلد ۱ مولفین احمد مدرس‌، فرهاد عبداله‌زاده‌ :
فصل اول : کلیات 
۱-۱. تعریف مديريت مالي
۲-۱.
پاورپوینت روشهای تأمین منابع مالي
د انلود پاورپوینت با موضوع روشهای تأمین منابع مالي، در قالب ppt و در 63 اسلاید، قابل ویرایش، شامل : تعریف تامین مالي انواع روش های تامین مالي تامین مالي میان مدت و بلند مدت روش های تامین منابع مالي کوتاه مدت ابزارهای ویژه تامین مالي بلند مدت ابزارهای تامین مالي منابع مالي انواع روش های تامین مالي داخلی انواع روش های تامین مالي خارجی تامین مالي از منابع درون شركت تامین مالي از داخل كشور تامین مالي از منابع د
پاورپوینت مديريت دارایی های جاری و تجزیه و تحلیل صورتهای مالي در مديريت مالي
این پاورپوینت در مورد مديريت دارایی های جاری و تجزیه وتحلیل صورتهای مالي در مديريت مالي در 100 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: مديريت دارایی،مديريت،مديريت مالي،مديريت دارایی های جاری ،بنگاههای اقتصادی،وظایف مدیر مالي،سرمایه گذاری در دارایی های جاری و.ومنابع می باشد قسمتی از متن: اهمیت سیستم گ

 
 
پاورپوینت جزوه درس مديريت مالي (1) تالیف دکتر مهدی تقوی
 
جزئیات و دریافت
 
دانلود پاورپوینت جزوه درس مديريت مالي (1) تالیف دکتر مهدی تقوی،با فرمت ppt و در 92 اسلاید قابل ویرایش.بخشی از پاورپوینت :
تفاوت مديريت مالي و حسابداری : حسابداری فرایند جمع آوری اطلاعات است که با ثبت و گزارشگری سروکار دارد ولی مديريت مالي فرایند مديريت و تصمیم گیری در مورد مسائل مالي است.تفاوت مديريت مالي و اقتصاد : اقتصاد در مورد کل صنعت و یا کشور دست به پیش بینی می زند و
سوالات ضمن خدمت مديريت مالي در مدرسه
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت مديريت مالي در مدرسه. زیر می باشد:
محتویات بسته نمونه سوالضمن خدمت مديريت مالي در مدرسه:
این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد
نمونه سوالضمن خدمت مديريت مالي در مدرسه
نکته مهم 1:ممکن است بعضی از سوالاتضمن خدمت مديريت ما
پاورپوینت خلاصه کتاب مديريت مالي 1
 
جزئیات و دریافت
 
دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب مديريت مالي 1،با فرمت ppt و در 263 اسلاید قابل ویرایش.بخشی از پاورپوینت :
دانشجو باید بتواند پس از مشاهده این برنامه ها:1 - مديريت مالي را تعریف نماید.2 - اهداف مديريت مالي را برشمارد.3 – مفهوم و نحوه محاسبه ارزش زمانی پول را بداند.4 - نحوه محاسبه ارزش انواع مختلف اوراق بهادار را بداند.5 -  مفهوم و نحوه محاسبه هزینه سرمایه را بداند.6 -  مفاهیم و روشهای بودجه بندی سرمایه
جزوه درس تصمیم گیری در مسائل مالي
مربوط به کلاس استاد دکتر جاوید
142 صفحه pdf دست نویس دانشجو
منابع جزوه :
تصمیم گیری در مسائل مالي دکتر وکیلی فرد
مديريت مالي 1 و 2 محسن دستگیر
مديريت سرمایه گذاری رضا تهرانی
مهندسی مالي و مديريت ریسک دکتر راعی و سعیدی

جزوه درس تصمیم گیری در مسائل مالي
دانلود مقاله اصول مديريت در مدارس آموزش و پرورشاصول مديريت در مدارس آموزش و پرورش (Word)  مديريت آموزشی یک سری فعالیت‌های تخصصی در سازمان که هدف اصلی‌اش اثر بخش‌تر و کارآمدتر کردن هر چه بیشتر خدمات آموزشی و اجرای ت‌ها از طریق برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری، مديريت، استفاده بهینه از منابع مالي، مادی و انسانی و ایجاد جو مساعد شغلی- حرفه‌ای در جهت نیل به اهداف آموزشی از پیش تعیین شده و پاسخگویی به نیازهای فعل .دریافت فایل
دانلود مقاله اصول مديريت در مدارس آموزش و پرورش
اصول مديريت در مدارس آموزش و پرورش (Word) مديريت آموزشی یک سری فعالیت های تخصصی در سازمان که هدف اصلی اش اثر بخش تر و کارآمدتر کردن هر چه بیشتر خدمات آموزشی و اجرای ت ها از طریق برنامه ریزی، تصمیم گیری، مديريت، استفاده بهینه از منابع مالي، مادی و انسانی و ایجاد جو مساعد شغلی- حرفه ای در جهت نیل به اهداف آموزشی از پیش تعیین شده و پاسخگویی به نیازهای فعل .
دریافت فایل
پاورپوینت قیمت اوراق بهادار در مديريت مالي این پاورپوینت در مورد قیمت اوراق بهادار در مديريت مالي در 40 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: قیمت اوراق بهادار در مديريت مالي،قیمتها و ارزش.
The post پاورپوینت قیمت اوراق بهادار در مديريت مالي appeared first on خرید ملودی.دانلودها
سوالات ضمن خدمت مديريت مالي در مدرسه
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت مديريت مالي در مدرسه. زیر می باشد: 
محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت مديريت مالي در مدرسه:
این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد
 
نمونه سوال ضمن خدمت مديريت مالي در مدرسه
 
نکته مهم 1: ممکن است بعضی از
پاورپوینت مفهوم سهام عادی در مديريت مالي، این پاورپوینت در مورد مفهوم سهام عادی در مديريت مالي در 35 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: مفهوم سهام عادی در مديريت مالي،سهام عادی ،سهام،مديريت.
The post پاورپوینت مفهوم سهام عادی در مديريت مالي، appeared first on خرید ملودی.آرلیس
پاورپوینت , مديريت منابع انسانی , 51 اسلاید , pptx این پاورپوینت با موضوع مديريت منابع انسانی با 51 اسلاید با عناوین زیر مفاهیم ،کلیاتی در مورد مديريت و رهبری علل اهمیت منابع انسانی در آغاز قرن 21 انگیزه ها و انتظارات كاركنان آشنایی با انواع سبك های مديريت و رهبری مديريت بر منابع انسانی […]
نوشته پاورپوینت , مديريت منابع انسانی , 51 اسلاید , pptx اولین بار در معرفی کالا های کمیاب. پدیدار شد.اجناس فوق العاده
تست های درس مديريت مالي (۲)
دانلود تست های درس مديريت مالي (۲)، در 66 صفحه فایل pdf همراه با پاسخنامه، بر اساس کتاب اصول مديريت مالي 2 دکتر مهدی تقوی (دانشگاه پیام نور). در این فایل می توانید تست های درس مديريت مالي (۲) (همراه با جواب) را دریافت نمایید .

همین حوالی
پاورپوینت بررسی گزارش عملكرد مالي (استاندارد حسابداری شماره 6)
پاورپوینت بررسی گزارش عملكرد مالي (استاندارد حسابداری شماره 6) پاورپوینت بررسی گزارش عملكرد مالي (استاندارد حسابداری شماره 6) در 27 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx مشخصات فایل تعداد صفحات 27 حجم 0 کیلوبایت فرمت فایل اصلی pptx دسته بندی حسابداری توضیحات کامل پاورپوینت بررسی گزارش عملكرد مالي (استاندارد حسابداری شماره 6) در . ادامه.
پاورپوینت بررسی گزارشگری مالي نوین در
 
دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل تحقیق پاورپوینت های بی نظیر و حرفه ای درس مديريت مالي پیشرفته و بازار پول و سرمایه، موارد خاص در مديريت مالي با کیفیت عالی می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول ارزشمند را دریافت و دانلود نمایید.
فایلهای درس شامل موارد ذیل میباشد:
بررسی و شناسایی ابزارهای تامین مالي در پروژه های شهری و عمرانی در 31
بررسی مواد خاص در مديريت مالي وثایق و تضمینات در 37 اسلاید
مقایسه صورتهای مالي اس
پاورپوینت بازارهای پول و سرمایه در مديريت مالي ، این پاورپوینت در مورد بازارهای پول و سرمایه در مديريت مالي در 47 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: بازارهای پول و سرمایه در.
The post پاورپوینت بازارهای پول و سرمایه در مديريت مالي ، appeared first on خرید ملودی.دانلود سرا
دانلود رایگان پاورپوینت در مورد ابزارهای تامین مالي اسلامی( صکوک )در بانکداری اسلامی
مطمئنا بهترین سایت برای تهیه پاورپوینت در مورد ابزارهای تامین مالي اسلامی( صکوک )در بانکداری اسلامی این سایت می باشد.
موضوع فایل پاورپوینت در مورد ابزارهای تامین مالي اسلامی( صکوک )در بانکداری اسلامی چیست؟
با راه اندازی این وبسایت شما خواهید توانست به مقاله پاورپوینت در مورد ابزارهای تامین مالي اسلامی( صکوک )در بانکداری اسلامی دسترسی پیدا کنید.
Find similar
تست های درس مديريت مالي (۲) فرمت فایل دانلودی: .pdfفرمت فایل اصلی: pdfتعداد صفحات: 66حجم فایل: 232 کیلوبایت قیمت: 20000 تومانتوضیحات:تست های درس مديريت مالي (۲)، در 66 صفحه فایل pdf همراه با پاسخنامه، بر اساس کتاب اصول مديريت مالي 2 دکتر مهدی تقوی (دانشگاه پیام نور).در این فایل می توانید تست های درس مديريت مالي (۲) (همراه با جواب)  را دریافت نمایید.عنوان تست ها : مديريت مالي (۲)زبان : پارسیتعداد تست ها : ۲۰۰ساختار فایل : PDFتعداد صفحات : ۶۶حجم فایل : ۲۰۴٫۲ کی
تحقیق باموضوع مديريت اسلامی توضیحات: تحقیق باموضوع مديريت اسلامی 36صفحه قالب ورد قابل ویرایش بخشی ازمتن: مفهوم و تعریف مديريت اسلامی مديريت اسلامی ،‌یعنی اگر بخش از «مديريت» و فرآیند آن كه هستند بر.
The post تحقیق باموضوع مديريت اسلامی appeared first on خرید ملودی.اینجا همه چی هست
دانلود مقاله حسابداری مديريت و اهداف آن دانلود مقاله حسابداری مديريت و اهداف آن ص 13 فرمت ورد یكی از پیامدهای تكامل حسابداری، توسعه وظایف و نقش حسابداری در اداره امور واحدهای اقتصادی است به نحوی كه حسابداری را از نقش سنتی خود كه ثبت و گزارش رویدادها و فعالیت های مالي بوده به مبنای اساسی در تصمیم گیری ارتقاء داده است. حسابداری مديريت به این جنبه از حسابداری می پردازد. یعنی اطلاعاتی را كه توش حسابدرای مالي و حسابداری بهای تمام شد
تست های درس مديريت مالي (۲) فرمت فایل دانلودی: .pdfفرمت فایل اصلی: pdfتعداد صفحات: 66حجم فایل: 232 کیلوبایت قیمت: 20000 تومانتوضیحات:تست های درس مديريت مالي (۲)، در 66 صفحه فایل pdf همراه با پاسخنامه، بر اساس کتاب اصول مديريت مالي 2 دکتر مهدی تقوی (دانشگاه پیام نور).در این فایل می توانید تست های درس مديريت مالي (۲) (همراه با جواب)  را دریافت نمایید.عنوان تست ها : مديريت مالي (۲)زبان : پارسیتعداد تست ها : ۲۰۰ساختار فایل : PDFتعداد صفحات : ۶۶حجم فایل : ۲۰۴٫۲ کی
#filesell_pps_div1{margin:5px auto;padding:5px;min-width:300px;max-width:500px;border:1px solid #a9a9a9 !important;background-color:#ffffff !important;color:#000000 !important;font-family:tahoma !important;font-size:13px !important;line-height:140% !important;border-radius:5px;}


دانلود پاورپوینت سازمانهای مالي و پولی
پاورپوینت "سازمانهای مالي و پولی" 327 اسلاید #اقتصاد #بازرگانی #دانلود بلافاصله بعد از خرید هدف درس : بررسی نقش موسسات پولی و ما لی در تامین نیاز های سازمان های بازر گانی و امور سرمایه گذاری و اشنا نمودن دانشجویان با فعالیتها و مسایل جار

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

دانلود رایگان ایل ها-illha نکات کلیدی زندگی book-market avaj زبان تاتی در جستجوی حقیقت مێژووی هاوچه رخ Brad قمیشــی مــــوزیک